Diagnostyka
Silnik i układ napędowy
Jak sprawdzić czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu
Priorytetowych danych niezbędnych w procesie sterowania silnikiem benzynowym i wysokoprężnym dostarczają czujniki prędkości obrotowej wału korbowego i czujniki położenia wałka rozrządu. W oparciu o ich sygnały sterownik silnika rozpoznaje kątowe ustawienie wału korbowego i wylicza kluczowe parametry regulujące pracę jednostki napędowej: kąt wyprzedzenia zapłonu, moment wtrysku paliwa, energię iskry oraz czas jej trwania, a w przypadku silnika wysokoprężnego – kąt wtrysku i dawkę paliwa.
Wyposażenie warsztatów
Warsztat gotowy na obsługę akumulatorów 12V w pojazdach xEV
W związku z regulacjami UE odsetek pojazdów hybrydowych i elektrycznych (xEV) będzie wzrastał w ciągu najbliższych lat, stanowiąc coraz większą część parku pojazdów. Każdy z pojazdów hybrydowych i elektrycznych wyposażony jest w przynajmniej jeden akumulator wspomagający 12V. Jak sobie radzić z obsługą xEV i serwisowaniem akumulatorów w najnowocześniejszych pojazdach? Exide ma w swoim portfolio kompleksową ofertę narzędzi, która to umożliwia!
Nowości produktowe
MAHLE wprowadziło na rynek rozwiązanie diagnostyczne E-HEALTH Charge
MAHLE Aftermarket z powodzeniem wprowadziło na rynek europejski swój system diagnostyki akumulatorów E-HEALTH Charge. E-HEALTH Charge dostarcza wiarygodnych raportów na temat stanu i wydajności akumulatorów wysokonapięciowych pojazdów elektrycznych.
NEWSLETTER
Części zamienne
Części regenerowane fabrycznie: jakość w dobrej cenie
Artykuł sponsorowanySilnik i układ napędowy
Mokry pasek w silnikach Pure Tech – nie daj się zaskoczyć
Artykuł sponsorowanyNowości produktowe
Mobil Boxx – w październiku specjalna oferta dla warsztatów
Artykuł sponsorowanyOleje i smary
Przedwczesny zapłon – jak chronić silnik z odpowiednim olejem
Artykuł sponsorowanySilnik i układ napędowy
Cewki zapłonowe – czy w twoim silniku iskrzy?
Artykuł sponsorowanyDostawcy treści
więcejPartnerzy portalu