Diagnostyka
Narzędzia diagnostyczne
Bezpieczne pomiary oscyloskopowe
Często spotykamy się ze stwierdzeniem, że do pomiarów w samochodzie wystarczy dowolny, najprostszy oscyloskop. Sygnały, jakie badamy w motoryzacji nie są wymagające. Czy tak jest na pewno? Czy jest jeszcze coś, na co powinniśmy zwrócić uwagę?
Artykuł sponsorowanyChcesz otrzymywać wartościowe informacje z branży?
Nowości produktowe
Podwójne sprzęgło mokre VALEO (DWC) - nowość w ofercie
We współczesnej motoryzacji jednym z najważniejszych kryteriów podczas wyboru pojazdu stają się komfort i ekonomia. Jest to jeden z powodów dla którego we współczesnych układach napędowych coraz częściej spotykamy dwusprzęgłowe skrzynie biegów.
Artykuł sponsorowanyNaprawy
Diagnostyka dwumasowego koła zamachowego – praktyka warsztatowa REPXPERT.PL
Zazwyczaj w przypadku pojawiających się stuków w trakcie gaszenia silnika wymieniamy tłumik drgań, czyli dwumasowe koło zamachowe. Co jednak, gdy po wymianie tego komponentu stuki nie zniknęły? Rozważmy problem na 3 przypadkach: Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D, VW Passat 1.9 TDI oraz Renault 2.0 dCi.
Artykuł sponsorowanyAkumulatory
Jak dobrać akumulator do kampera?
Właściciele kamperów często mają kłopot z wyborem odpowiedniego akumulatora. Trzeba zwrócić uwagę na zapotrzebowanie energetyczne i systemy, które mają być zasilane. Gama akumulatorów Marine & Leisure od jednego z najbardziej doświadczonych i rozpoznawalnych producentów – Exide Technologies zawiera modele gwarantujące bezproblemowe i efektywne użytkowanie.
Artykuł sponsorowanyNowości produktowe
M-TECH poszerza gamę lamp dalekosiężnych i lamp roboczych LED serii Black
Firma M-TECH od zawsze stawia na produkty powstające w oparciu o najwyższej jakości komponenty, takie jak markowe diody czy najnowsze, często innowacyjne rozwiązania. Tanie rozwiązania czy półśrodki przy wprowadzaniu do oferty nowych produktów nigdy nie były brane pod uwagę.
Artykuł sponsorowanyNowości produktowe
Filtry kabinowe Bosch FILTER+ – antyalergiczne i antybakteryjne
Zanieczyszczenia, które przedostają się do wnętrza samochodu kumulują się w małej przestrzeni, przez co osiągają stężenia wyższe niż na zewnątrz. Dlatego filtr kabinowy należy wymieniać przy serwisowaniu klimatyzacji raz w roku lub co 15 000 km!
Artykuł sponsorowany