Kluczem do niezawodnej i bezpiecznej pracy auta jest wybór odpowiedniego systemu LPG oraz fachowy montaż.
Wtryskiwacz jest jednym z bardziej precyzyjnych elementów w całym samochodzie. Dokładność jego obróbki oraz wymóg zachowania najwyższego poziomu czystości składają się na bardzo wysokie koszty produkcji, obsługi i naprawy.
Urządzenie najnowszej generacji umożliwia testy zarówno bezpośredniego wtrysku benzyny (GDi), jak iwielopunktowego wtrysku paliwa (PFi) w czasie krótszym niż pięć minut. Ponadto dodatkowa oferta wyposażenia do czyszczenia ultradźwiękowego pomoże warsztatom w usunięciu osadów węglowych, których występowanie jest częstym problemem dotyczącym układów GDi.
Wodór już dziś nazywany jest paliwem przyszłości. Jego największą zaletą jest to, że podczas spalania jedynym produktem ubocznym tego procesu jest woda. Z kolei podstawową wadą jest ilość energii, jakiej wymaga on do pozyskania, oraz kłopotliwe magazynowanie.
Rozwój silników wymusza rozwój systemów ich zasilania. Tak jest również w przypadku paliw alternatywnych, takich jak LPG.
Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich trwa właśnie największa w Polsce wystawa samochodów i motocykli Motor Show 2015.
Czy wiesz, że nawet zaawansowane silniki benzynowe tracą mniej więcej jedną piątą paliwa pobieranego ze zbiornika? Zwłaszcza przy dużych prędkościach obrotowych, część benzyny służy do chłodzenia zamiast do napędzania.
Według zestawienia przygotowywanego przez Komisję Europejską na dzień 26 października br. ceny benzyny w naszym kraju są najniższe spośród 28 krajów Unii Europejskiej.
Aby silnik Diesla pracował bez problemów, konieczne jest prawidłowe rozpylenie paliwa.
Silnik Diesla bazuje na samoczynnym zapłonie paliwa. Aby ten dochodził do skutku, konieczne jest zachowanie kilku warunków.
Dzięki temu dodatkowi można wygładzić proces spalania mieszanki, a także podnieść moc i obniżyć zużycie paliwa.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu