Zestaw marki Rooks oparty jest na unikalnej technologii udaru w wysokich częstotliwościach.
Jednym z największych wyzwań, napotykanych podczas instalacji i serwisu systemów klimatyzacyjnych i chłodniczych jest bezpieczne wykrywanie wycieków.
System diagnostyczny CDIF/3 - aktualizacja oprogramowania Kwiecień 2014.
W tym roku zaprezentowany został najnowszy produkt firmy Axes System - system diagnostyczny CDIF/3. Tester ten kontynuuje rozwijaną od 10 lat diagnozę CDIF/2. CDIF/3 z łatwością diagnozuje większość marek samochodów.
Wiosenne wietrzenie magazynów!
Trwa promocja CDIF/3 - tylko do końca września kupując dowolny zestaw CDIF/3 otrzymasz dwa adaptery gratis!
Kupno mebli do warsztatu jest niemałym wydatkiem. Jeśli przy tym meble te mają być funkcjonalne, dostosowane do potrzeb użytkownika i dowolnie konfigurowane, to znalezienie odpowiedniego zestawu naprawdę nie jest proste.
Każdy pojazd mechaniczny, czy to motocykl, czy też samochód, składa się z wielu współpracujących ze sobą układów. Są to głównie elementy mechaniczne wspierane lub sterowane elektrycznie i elektronicznie. Wiadomo, że wraz ze stopniem zużycia niektóre elementy tych układów mogą ulegać awariom.
Zaawansowane systemy wspomagania kierowców (Advanced Driver Assistance Systems – ADAS) są obecnie jednymi z kluczowych elementów wyposażenia nowoczesnych pojazdów. Potrafią dostosowywać się do zmiennych warunków drogowych i udoskonalać swoje reakcje.
Neapco, producent komponentów dla branży motoryzacyjnej, podjął kroki w celu zwiększenia efektywności operacyjnej i optymalizacji procesów produkcyjnych. Firma postanowiła wdrożyć platformę PSIasm, która łączy systemy APS, MES i SCADA, wzbogaconą o system PSIwms SLS realizujący zadania z zakresu forklift management.
System diagnostyczny CDIF/3 jest najczęściej aktualizowanym testerem na rynku.
Kierowcy w Europie, średnio spędzając w korkach 30 godzin rocznie. Dlatego firma Ford prowadzi obecnie prace nad technologią, która pozwoli im zrelaksować się podczas codziennych dojazdów do pracy.
Rekuperacja energii – również w zawieszeniu samochodu - odgrywa coraz większą rolę w mobilności jutra. Koncern z Ingolstadt już dziś pracuje nad prototypem nazwanym „eROT”, w którym elektromechaniczne amortyzatory obrotowe zastąpiły montowane obecnie amortyzatory hydrauliczne. Nowe rozwiązanie sprawia, że podróż będzie jeszcze bardziej komfortowa.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu