MAHA prezentuje analizator spalin MET 6.3.
W poprzedniej części artykułu skupiliśmy się na turbosprężarkach oraz czujnikach jako elementach odpowiedzialnych za prawidłowe spalanie paliwa. Kontynuując temat jakości spalin, część drugą zaczniemy od zaworów recyrkulacji spalin EGR.
W najnowszej wersji urządzenia zmiany dotyczą wyposażenia oraz oprogramowania.
Magneti Marelli przedstawia identyfikator i analizator czynników chłodniczych. Urządzenie umożliwia obsługę pojazdów z czynnikami R12, R134a i HFO1234yf.
Technika po raz kolejny pokazała, że rozwiązanie jednych problemów rodzi kolejne. Spaliny nowoczesnych silników ZS (Diesel) mają już rzadko czarne zabarwienie, ale wciąż zawierają dużo drobnych cząstek stałych, których nie widać, a które są szkodliwe. A więcej cząstek stałych znajduje się w spalinach silników ZI (benzynowych).
Długotrwała praca w zamkniętym pomieszczeniu, w którym uruchomiony silnik samochodu emituje szkodliwe dla zdrowia substancje, może być przyczyną wielu chorób. Dlatego też warsztaty samochodowe powinny być obowiązkowo wyposażone w odpowiednie systemy wentylacyjne. Bardzo dobrym rozwiązaniem są wszelkiego rodzaju odciągi spalin, które – odpowiednio dobrane – świetnie radzą sobie z usuwaniem zanieczyszczeń z terenu warsztatu.
Wyjątkowo odporne na wysoką temperaturę i wibracje.
W poprzednim wydaniu „autoEXPERTA” opublikowaliśmy pierwszą część artykułu o diagnostyce alternatora i jego naprawie. Druga część artykuły jest kontynuacją, która skupia się na naprawie, montażu oraz diagnostyce uszkodzeń.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu