Poznaj zdanie EXPERTa: Barbara Masłowska, dyrektor zarządzający w TEXA POLAND, opowiada o Best Of The Year 2025 w kontekście diagnostyki i elektroniki warsztatowej.
Certyfikacja SERMI, która na polskim rynku funkcjonuje od kwietnia br., otwiera niezależnym warsztatom dostęp do danych umożliwiających wykonywanie napraw i czynności serwisowych różnych systemów zabezpieczeń samochodów.
Poznaj zdanie EXPERTa: Kamil Broncel, starszy specjalista ds. techniczno-handlowych w Texa, opowiada o SERMI.
Inter Cars, największy dystrybutor części samochodowych w Europie Środkowo-Wschodniej, we współpracy z firmą TEXA, producentem oprogramowania diagnostycznego, wprowadził nową funkcjonalność dla warsztatów.
H2 Blaster od TEXA – skuteczna dekarbonizacja silników
Praktyczne rozwiązanie do czyszczenia wnętrza silnika. Urządzenie usuwa nagar, poprawia osiągi, zmniejsza spalanie i emisję spalin – bez demontażu, szybko i bezpiecznie.
Nowoczesna diagnostyka komputerowa to już nie tylko narzędzie marketingowe, ale podstawowy wymóg dla warsztatów, które chcą pozostać konkurencyjne na rynku.
Jak przygotować warsztat na erę zabezpieczonych pojazdów i zachować pełną zdolność diagnostyczną w dynamicznie zmieniającym się środowisku technologicznym?
Poznaj najnowsze trendy na rynku diagnostyki pojazdów: Barbara Masłowska, Managing Director w Texa Poland, odpowiada na pytania autoEXPERTa.
Kategoria w konkursie: Wyposażenie warsztatu i oprogramowanie
TEXA informuje o wprowadzeniu najnowszej wersji oprogramowania TEXA IDC5 CAR v76 i prezentuje kilka najważniejszych informacji na jej temat.
TEXA informuje o ukazaniu się najnowszej bazy danych dla stacji TEXA KONFORT serii 700 oraz TOUCH. To niepowtarzalna okazja, aby zaktualizować bazę danych ilości czynnika oraz typu oleju.
Nowe funkcje diagnostyczne zawarte w aktualizacji oprogramowania IDC5 OHW 23.0.0, obejmują także aktualizacje ciągłe 22.0.1 / 22.0.2 / 22.0.4 / 22.1.0 / 22.1.1 / 22.1.3 / 22.2.0 / 22.2.1 / 22.2.2 / 22.2.3 / 22.2.4 / 22.2.5 / 22.2.6 / 22.2.7, umożliwiając diagnostykę szerokiej gamy pojazdów najpopularniejszych producentów.
Aby działanie systemów ADAS było skuteczne, należy pamiętać o ich serwisowaniu, m.in. o przeprowadzaniu kalibracji systemu w określonych sytuacjach.
Nowe funkcje diagnostyczne zawarte w aktualizacji oprogramowania IDC5 TRUCK 52.0.0, obejmujące także aktualizacje 51.0.1 / 51.0.2 / 51.0.3 / 51.1.0 / 51.1.1 / 51.1.2 / 51.2.0 / 51.2.1 / 51.3.0 / 51.3.1 / 51.3.2 / 51.3.3 / 51.3.4 / 51.3.5 / 51.3.6, umożliwiają diagnostykę szerokiej gamy pojazdów najpopularniejszych producentów.
System obróbki gazów spalinowych EAS/EAS2 wykorzystywany w silnikach pojazdów DAF Euro IV, V i EEV można w razie konieczności wymienić i zaprogramować przy pomocy odpowiedniego oprogramowania diagnostycznego.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?