Point S umacnia swoją obecność w Azji
Point S, wiodąca na świecie niezależna sieć serwisów motoryzacyjnych, wzmacnia swoją obecność w Azji Wschodniej, uruchamiając sieć franczyzową na Tajwanie. Rozpoczęta w ramach umowy międzynarodowej współpraca z Car Quality, obejmuje wdrożenie marki Point S w 30 dotychczas istniejących punktach Car Quality.
- Firma Point S nawiązała współpracę z siecią Car Quality mającą na celu uruchomienia sieci franczyzowej na Tajwanie.
- Firma Car Quality dysponuje 30 punktami sprzedaży, których obrendowanie wkrótce zostanie zmienione łącząc tym samym marki Point S i Car Quality. Oficjalne otwarcie pierwszego flagowego punktu Point S nastąpiło 23 października 2024 roku.
- – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Car Quality na Tajwanie. Jest to firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, podzielająca nasze wartości, wspierająca niezależnych przedsiębiorców branży motoryzacyjnej – mówi Fabien Bouquet, dyrektor generalny Point S International.
Firma Point S oficjalnie otworzyła swój pierwszy flagowy serwis na Tajwanie 23 października, podczas uroczystej ceremonii, w której uczestniczyli zarówno Fabien Bouquet, dyrektor generalny sieci Point S jak i Christophe Rollet, prezes sieci na arenie międzynarodowej. To pierwszy z 30 nowych punktów sprzedaży w tym kraju, z których wszystkie będą sygnowane wyłącznie brandem Point S.
Point S, wiodąca na świecie niezależna sieć serwisów motoryzacyjnych, wzmacnia swoją obecność w Azji Wschodniej, uruchamiając sieć franczyzową na Tajwanie. Rozpoczęta w ramach umowy międzynarodowej współpraca z Car Quality, obejmuje wdrożenie marki Point S w 30 dotychczas istniejących punktach Car Quality. Firma Point S oficjalnie otworzyła swój pierwszy serwis na Tajwanie 23 października, podczas uroczystej ceremonii, w której uczestniczyli zarówno Fabien Bouquet, dyrektor generalny sieci Point S jak i Christophe Rollet, prezes sieci na arenie międzynarodowej. To pierwszy z 30 nowych punktów sprzedaży w tym kraju, z których wszystkie będą sygnowane wyłącznie brandem Point S.
Sieć Point S jest obecna w Azji od 2016 roku. Inicjatywa w Tajwanie wzmacnia ekspansję Point S w tym regionie świata. Sieć może jednak już poszczycić się silną obecnością w Azji, dzięki punktom sprzedaży w Indiach, Singapurze i Chinach, a także w regionach Hongkongu i Makau.
Jako sieć jesteśmy zdecydowani, aby dalej rozwijać się w Azji i szerszej liczbie klientów z tego regionu móc zaoferować nasze usługi i produkty. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Car Quality na Tajwanie. Jest to firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, podzielająca nasze wartości, których podstawą jest wsparcie niezależnych przedsiębiorstw działających w branży motoryzacyjnej. Odwiedziłem już nasz pierwszy flagowy serwis na Tajwanie i z niecierpliwością czekam na przyszłe serwisy dealerów działajacych pod znakiem Point S – powiedzał Fabien Bouquet, dyrektor generalny Point S International.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Partnerstwo z Point S jest ważnym krokiem dla Car Quality. Dzięki współpracy z marką o globalnej rozpoznawalności nie tylko umocnimy pozycję naszych punktów sprzedaży na Tajwanie ale także będziemy mogli wykorzytsać relacje i kontakty międzyanarodowe sieci Point S z najlepszymi dostawcami opon, części, olejów i środków smarnych, narzędzi, akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych. Dziękuję naszym klientom, dostawcom i pracownikom za dotychczasowe wsparcie i zaufanie jakim obdarzają Car Quality. Wspólnie cieszymy się z możliwości rozwoju naszego biznesu który od dziś będzie wspierany przez Point S – dodałChuo Feng-Min, założyciel firmy Car Quality.
Źródło: Point S