1 stycznia 2025 roku Magdalena Siemiaszko objęła stanowisko Head of Marketing AC Poland w PPG Deco Polska. W nowej roli będzie odpowiadać za kierowanie zespołem marketingowym oraz realizację strategii i programów marketingowych dla marki AC Poland.
Firma Apollo Tyres zainaugurowała kompleksową, outdoorową (OOH), ogólnoeuropejską kampanię marketingową poświęconą zupełnie nowej oponie letniej Vredestein Ultrac Pro klasy Ultra Ultra High Performance (UUHP).
Castrol rozpoczął kompleksową, wielokanałową kampanię marketingową, mającą na celu zwiększenie wiedzy konsumentów na temat szerokiej gamy środków smarnych MAGNATEC w Polsce.
Łukasz Kopiec został powołany na członka zarządu Moto-Profil. Pozostaje on także dyrektorem marketingu Moto-Profil i będzie nadal koordynować pracę wszystkich czterech pionów marketingu w spółce.
Prowadzona na rynkach europejskich kampania wizerunkowa podkreśla mocne strony produktów DENSO i dążenie firmy do doskonałości.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wiedząc, że materiały marketingowe skutecznie wspierają proces sprzedaży, firma Auto-Starter przygotowała pakiet materiałów reklamowych. Został on opracowany w oparciu o koncepcję identyfikacji wizerunkowej firmy i budowanie świadomości marki AS-PL.
Facebook, Instagram, YouTube - wielu z nas z nich korzysta, ale nie każdy wie, że mogą one pomóc w rozwoju biznesu.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?