Apollo Tyres rozpoczyna kampanię marketingową modelu Ultrac Pro

Apollo Tyres rozpoczyna kampanię marketingową Ultrac Pro Apollo Tyres

Firma Apollo Tyres zainaugurowała kompleksową, outdoorową (OOH), ogólnoeuropejską kampanię marketingową poświęconą zupełnie nowej oponie letniej Vredestein Ultrac Pro klasy Ultra Ultra High Performance (UUHP). Kampania rozpoczęła się spektakularnym pokazem 3D na słynnym ekranie reklamowym Piccadilly Lights na londyńskim placu Piccadilly Circus. Zaprezentowana animacja podkreśla wyjątkowe właściwości opony w zakresie wydajności i komfortu. 

Animacja będzie widoczna przez 24 godziny na dobę i okresowo będzie ona obejmować całą powierzchnię cyfrowych ekranów reklamowych na Piccadilly Circus, które stanowią największy cyfrowy billboard reklamowy w Europie.

W tym miesiącu kampania zostanie również uruchomiona w największych miastach europejskich, m.in. w Amsterdamie, Antwerpii, Barcelonie, Mediolanie, Monachium, Paryżu i Wiedniu. Do tego celu posłużą cyfrowe i statyczne instalacje outdoorowe (OOH) z wykorzystaniem technologii 3D. Strategiczne lokalizacje, które obejmują 146-metrowy wyświetlacz wzdłuż autostrady łączącej Amsterdam z Utrechtem, wytypowano w celu osiągnięcia maksymalnej widoczności marki oraz zaangażowania nowych i obecnych klientów. Kampanię opracował wewnętrzny zespół marketingowy firmy Apollo Tyres przy wsparciu firmy Essence Mediacom.

W ostatnich latach firma Apollo Tyres zintensyfikowała działania marketingowe dla opon Vredestein do samochodów osobowych, zwłaszcza poprzez sponsorowanie najważniejszych imprez sportowych. Firma jest wieloletnim sponsorem klubu piłkarskiego Manchester United i kultowego wyścigu Mille Miglia, a niedawno została głównym sponsorem Pucharu Świata FIS w narciarstwie alpejskim. 

Flagowy model Ultrac Pro marki Vredestein zapewnia niezrównane połączenie zaawansowanych właściwości jezdnych i doskonałego komfortu jazdy. Opona ta nadaje się do samochodów sportowych, supersamochodów oraz sedanów, hatchbacków i SUV-ów o sportowej charakterystyce.

Ta dynamiczna kampania, w której wykorzystano przykuwające uwagę cyfrowe billboardy, uosabia nasze zaangażowanie w innowacje, a także sygnalizuje nasze ambicje dotyczące roli tej przełomowej nowej opony na rynku europejskim – powiedział Nicolas Lescastreyres, dyrektor marketingu na Europę w firmie Apollo Tyres.

Źródło: Apollo Tyres

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę