Nowa kampania marketingowa Castrol MAGNATEC pomaga serwisom zwiększać przychody

Nowa kampania marketingowa Castrol MAGNATEC pomaga serwisom Castrol Magnatec

Castrol rozpoczął kompleksową, wielokanałową kampanię marketingową, mającą na celu zwiększenie wiedzy konsumentów na temat szerokiej gamy środków smarnych MAGNATEC w Polsce. Potrwa ona 3 miesiące, począwszy od stycznia 2024 r. W czasie kampanii zostanie zaprezentowane, jak marka MAGNATEC spełnia szeroki zakres specyfikacji producentów OEM, zapewniając zwiększoną wartość i korzyści właścicielom samochodów, mechanikom, dystrybutorom i niezależnym serwisom.

Castrol stworzył specjalistyczny zestaw narzędzi marketingowych, aby pomóc dystrybutorom i serwisom w prezentowaniu i promowaniu produktów Castrol MAGNATEC wśród ich klientów. Zestaw narzędzi obejmuje zasoby, takie jak broszury i plansze ścienne, pozwalające zwiększyć zdolność mechaników do wyboru odpowiedniego oleju do konkretnych silników, a także szablony wiadomości e-mail, plakaty, zwijane banery, naklejki i inne materiały — wszystkie zaprojektowane z myślą o klientach w celu zwiększenia świadomości znaczenia ochrony ich pojazdów przed zużyciem.

Aż 5,9 miliona samochodów wyprodukowanych przez głównych producentów OEM w Polsce* może być serwisowanych przy użyciu zaledwie sześciu produktów MAGNATEC. Wybierając MAGNATEC jako preferowany środek smarny, serwisy mogą uprościć zarządzanie zapasami i zapewnić kompatybilność z szeroką gamą samochodów, w tym z milionami pojazdów marek Citroen, Fiat, Ford, Honda, Kia, Peugeot, Toyota i Opel.

Aby podkreślić wysoki poziom kompatybilności, firma Castrol zaprojektowała nową, efektowną grafikę MAGNATEC „Case” przedstawiającą nowe opakowania produktów wprowadzone na rynek w ubiegłym roku. Pięciolitrowa butelka o nowej konstrukcji wykorzystuje o 20% mniej plastiku. Jest to jeden z najlepiej sprzedających się produktów w gamie Castrol MAGNATEC.

Nowe zasoby marketingowe prezentują również nową tożsamość marki Castrol, w tym zaktualizowane logo, które charakteryzuje się bardziej nowoczesnym, dynamicznym i żywym designem. Kampania podkreśla dodatkową ochronę, jaką Castrol MAGNATEC może zapewnić pojazdom. W ostatnich latach gwałtownie wzrosło nasilenie ruchu na drogach, a typowy kierowca zatrzymuje się i rusza nawet 18 000 razy w roku, co może powodować zużycie silnika samochodu i powoli prowadzić do jego awarii.

Castrol MAGNATEC zawiera molekuły DUALOCK, które przywierają do kluczowych części silnika i łączą się ze sobą, tworząc silną barierę ochronną, która radykalnie – bo aż o 50% – zmniejsza zużycie silnika podczas rozruchu oraz zużycie wynikające z częstego zatrzymywania się i ruszania.

Źródło: Castrol MAGNATEC

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę