Nowa kampania marketingowa Castrol MAGNATEC pomaga serwisom zwiększać przychody
Castrol rozpoczął kompleksową, wielokanałową kampanię marketingową, mającą na celu zwiększenie wiedzy konsumentów na temat szerokiej gamy środków smarnych MAGNATEC w Polsce. Potrwa ona 3 miesiące, począwszy od stycznia 2024 r. W czasie kampanii zostanie zaprezentowane, jak marka MAGNATEC spełnia szeroki zakres specyfikacji producentów OEM, zapewniając zwiększoną wartość i korzyści właścicielom samochodów, mechanikom, dystrybutorom i niezależnym serwisom.
Castrol stworzył specjalistyczny zestaw narzędzi marketingowych, aby pomóc dystrybutorom i serwisom w prezentowaniu i promowaniu produktów Castrol MAGNATEC wśród ich klientów. Zestaw narzędzi obejmuje zasoby, takie jak broszury i plansze ścienne, pozwalające zwiększyć zdolność mechaników do wyboru odpowiedniego oleju do konkretnych silników, a także szablony wiadomości e-mail, plakaty, zwijane banery, naklejki i inne materiały — wszystkie zaprojektowane z myślą o klientach w celu zwiększenia świadomości znaczenia ochrony ich pojazdów przed zużyciem.
Aż 5,9 miliona samochodów wyprodukowanych przez głównych producentów OEM w Polsce* może być serwisowanych przy użyciu zaledwie sześciu produktów MAGNATEC. Wybierając MAGNATEC jako preferowany środek smarny, serwisy mogą uprościć zarządzanie zapasami i zapewnić kompatybilność z szeroką gamą samochodów, w tym z milionami pojazdów marek Citroen, Fiat, Ford, Honda, Kia, Peugeot, Toyota i Opel.
Aby podkreślić wysoki poziom kompatybilności, firma Castrol zaprojektowała nową, efektowną grafikę MAGNATEC „Case” przedstawiającą nowe opakowania produktów wprowadzone na rynek w ubiegłym roku. Pięciolitrowa butelka o nowej konstrukcji wykorzystuje o 20% mniej plastiku. Jest to jeden z najlepiej sprzedających się produktów w gamie Castrol MAGNATEC.
Nowe zasoby marketingowe prezentują również nową tożsamość marki Castrol, w tym zaktualizowane logo, które charakteryzuje się bardziej nowoczesnym, dynamicznym i żywym designem. Kampania podkreśla dodatkową ochronę, jaką Castrol MAGNATEC może zapewnić pojazdom. W ostatnich latach gwałtownie wzrosło nasilenie ruchu na drogach, a typowy kierowca zatrzymuje się i rusza nawet 18 000 razy w roku, co może powodować zużycie silnika samochodu i powoli prowadzić do jego awarii.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Castrol MAGNATEC zawiera molekuły DUALOCK, które przywierają do kluczowych części silnika i łączą się ze sobą, tworząc silną barierę ochronną, która radykalnie – bo aż o 50% – zmniejsza zużycie silnika podczas rozruchu oraz zużycie wynikające z częstego zatrzymywania się i ruszania.
Źródło: Castrol MAGNATEC