Firma Arnott Europe poszerza we wrześniu ofertę części zamiennych do pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym o kolejne pozycje.
Arnott Europe poszerza ofertę części zamiennych do zawieszeń pneumatycznych o kolejne pozycje.
Samochód może być w ruchu i poddawać się zaleceniom kierowcy dzięki kontaktowi kół z podłożem. Niewielka powierzchnia styku – wielkości w przybliżeniu kartki A4 - odpowiada za to, jak samochód przyspiesza, hamuje i zmienia kierunek jazdy.
Nie należy lekceważyć przekonania, że podjęło się właściwą decyzję. Niezależnie od tego, czy chodzi o zakup nowego domu, samochodu, czy inną dużą inwestycję. Wszyscy mamy nadzieję, że zdecydowaliśmy dobrze.
Z technicznego punktu widzenia wzrost siły tłumienia ma pozytywny wpływ na prowadzenie samochodów z zabudową mieszkalną. Najczęściej takie pojazdy korzystają z zawieszenia fabrycznego, które nie jest przystosowane do pracy z podwyższonym środkiem ciężkości czy ze stałym, znacznym obciążeniem tylnej osi.
Są raczej niepozorne, choć mają ogromny wpływ na zachowanie samochodu podczas jazdy: łożyska kolumny McPhersona.
Tuning zawieszenia cieszy się obecnie ogromną popularnością i jest jedną z najczęściej wybieranych modyfikacji pojazdu.
Arnott Europe, globalny lider w zakresie zawieszenia pneumatycznego wprowadza na rynek kolejne nowości.
Oferta Arnott powiększyła się o nowości z zakresu części do zawieszeń pneumatycznych i nie tylko.
Firma NTN to globalny producent części OEM oraz międzynarodowy gracz na rynku części zamiennych, które sprzedaje pod marką SNR. W swojej ofercie posiada wiele produktów z grupy podwozia, przeniesienia napędu i jednostki napędowej.
Zawieszenie aktywne, z możliwością regulacji tłumienia? A może najwyższej klasy zamiennik w atrakcyjnej cenie? W ofercie Monroe znajdziemy aż sześć podstawowych linii produktowych, które obejmują zarówno najbardziej zaawansowane rozwiązania na rynku, jak też opcje budżetowe dla starszych i tańszych modeli. Poniższy przegląd to nie tylko prezentacja oferty jednego z największych producentów amortyzatorów na świecie, ale także – a może przede wszystkim – kalejdoskop najnowszych technologii w dziedzinie tłumienia.
Przeciętny użytkownik samochodu postęp w motoryzacji ocenia na podstawie zmian wizualnych, osiągów pojazdu i jego funkcjonalności. Dla osób bardziej znających się na rzeczy bardziej istotne są pytania, z jakich podzespołów samochód jest zbudowany, jakie zastosowano w nim rozwiązania technologiczne. Tym razem przyjrzymy się rozległej dziedzinie, jaką jest budowa i rodzaje zawieszeń pojazdów.
Niezależne warsztaty mogą już montować nowe łożyska kolumny amortyzatora MEYLE-HD w Transporterach T5 i T6. Firma Meyle, jako pierwsza na rynku części zamiennych, oferuje kompletny zestaw naprawczy łącznie z łożyskiem tocznym, talerzem amortyzatora i mocowaniem kolumny amortyzatora, który jest kompatybilny dla obu modeli dostawczego Volkswagena.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?