Majowe nowości w ofercie Arnott

Firma Arnott Europe poszerza ofertę części zamiennych do pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym o kolejne pozycje. Poniżej zamieszczamy przegląd majowych nowości firmy Arnott na rynek aftermarket.
Firma Arnott to światowy lider produkcji części zamiennych do zawieszenia, przeznaczonych do luksusowych samochodów osobowych, dostawczych i SUVów. Dzięki rozbudowanej gamie wysokiej jakości produktów do pojazdów ponad 38 marek, można mieć pewność, że znajdzie się dokładnie to, czego potrzebuje do naprawy zawieszenia pojazdu. Producent oferuje wybór, z którego można skorzystać podczas naprawy lub wymiany zepsutego układu zawieszenia. Można zdecydować się na regenerowane kolumny firmy Arnott, które działają tak samo, jak części oryginalne albo na nowe miechy pneumatyczne, (eRide) kolumny i amortyzatory, sprężarki zawieszenia pneumatycznego, zestawy do przebudowy miechów, czujniki wysokości lub bloki zaworowe, które są projektowane i montowane przez firmę Arnott.
Majowe nowości Arnott:
Tylny amortyzator SK-5165

2017-2023 Land Rover Discovery V (L462) (bez VDS)
Odpowiednio skalibrowany tylny amortyzator Arnott SK-5156 do Land Rover Discovery V (L462) został zaprojektowany od podstaw z użyciem najlepszych komponentów. Amortyzator przeszedł rygorystyczne testy zapewniające wydajność i trwałość podczas eksploatacji. Jest to wysokiej jakości zamiennik, zapewniający idealną współpracę z układem zawieszenia pneumatycznego.
Regenerowane kolumny pneumatyczne AS-5086 i AS-5087

2018-2022 Mercedes-Benz C-Class (W205) (z Airmatic, bez 4Matic, z AMG)
W regenerowanych kolumnach pneumatycznych AS-5086 (prawa przednia) i AS-5087 (lewa przednia) wykorzystano oryginalne rdzenie, które zostały przeprojektowane w celu optymalizacji pracy. To atrakcyjna cenowo alternatywa dla nowych produktów, objęta pełną gwarancją Arnott. Kolumny przeznaczone są do modeli Mercedes-Benz C-Class (W205) wyposażonych w zawieszenie Airmatic.
Amortyzatory magnetyczne ze sprężyną MR-5358

2013-2020 różne modele GM SUV/Trucks (K2)
Przedni amortyzator MR-5358 jest częścią układu magnetoreologicznego identycznego z adaptacyjnym układem OE. Wykorzystuje specjalny płyn magnetoreologiczny, który zmienia lepkość pod wpływem pola magnetycznego, umożliwiając błyskawiczne dostosowanie tłumienia do warunków jazdy. Amortyzator jest bezpośrednim zamiennikiem fabrycznego układu, nie wymagającym modyfikacji podczas montażu.
Zawory retencyjne OES ze złączkami Voss


Różne zastosowania: Audi, VW, Porsche, Bentley, Mercedes-Benz, Jaguar (2002-2020)
Zawory retencyjne OES z zaworkami VOSS utrzymują ciśnienie w sprężynach pneumatycznych, gdy powietrze nie jest pompowane lub spuszczane. Zapewnia to utrzymanie odpowiedniej wysokości pojazdu, gdy sprężarka nie pracuje. Arnott oferuje szereg referencji tych zaworów (K-4361, K-4362, K-4363, K-4364, K-4365, K-4366) dostosowanych do różnych modeli pojazdów premium.
Kompresor WABCO P-3477

16-teraz Porsche Panamera (971) 19-23 Bentley Flying Spur (ZG2) 19-23 Bentley Continental (3S)
Kompresor WABCO P-3477 został zaprojektowany do Porsche Panamera (971) i jest bezpośrednim zamiennikiem oryginalnego kompresora OE. Teraz dostępny również do: Bentley Flying Spur do 2023 i Bentley Continental (Coupe & Convertible) 19-24. Kompresor jest całkowicie nowy (nie regenerowany), wykonany przez WABCO – producenta OE, co gwarantuje najwyższą jakość i niezawodność.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Blok zaworowy VB-4337

16-teraz Panamera (971), 19-teraz Taycan (Y1), 20-teraz eTron GT (F83), 19-23 Flying Spur (ZG2), 19-23 Continental (3S)
Blok zaworowy VB-4337 jest bezpośrednim zamiennikiem wadliwego bloku zaworowego pojazdu, wykonanym z najwyższej jakości materiałów, w tym O-ringów i komponentów elektrycznych. Teraz także do: Bentley Flying Spur do 2024 Bentley Continental (Coupe & Convertible) 19-24.
Przednie kolumny pneumatyczne AS-3343 i AS-3344

14-teraz Volvo XC90 (256) 18-teraz Volvo XC60 (246) z Auto Level, również wersja Hybrid
Arnott rozszerzył swoją ofertę przednich kolumn pneumatycznych o zastosowania do różnych modeli Volvo z platformy SPA, wyposażonych w elektronicznie sterowane zawieszenie pneumatyczne z funkcją Auto Level. Zawieszenie pneumatyczne w tych modelach zapewnia wyjątkowy komfort i kontrolę podczas jazdy. Teraz także do: Różne modele Volvo XC60 (246) (B4/T6/T8), z Auto Level, również wersja Hybrid.
Źródło: Arnott