Monroe rozszerza gwarancję
Nie należy lekceważyć przekonania, że podjęło się właściwą decyzję. Niezależnie od tego, czy chodzi o zakup nowego domu, samochodu, czy inną dużą inwestycję. Wszyscy mamy nadzieję, że zdecydowaliśmy dobrze.
To samo dotyczy serwisu samochodu. Właściciele samochodów polegają na zaleceniach warsztatów samochodowych i mechaników, przy podejmowaniu decyzji dotyczących naprawy. Na przykład konsument rozważający zakup nowego amortyzatora i/lub kolumny zawieszenia będzie zainteresowany nie tylko ceną naprawy, ale także jakością części, reputacją producenta i marki oraz warunkami gwarancji.
Bezpieczeństwo buduje zaufanie
Monroe, pomaga warsztatom w podejmowaniu „właściwych” decyzji, rozszerzając 5-letnią gwarancję (dostępną dotychczas wyłącznie na amortyzatory i kolumny zawieszenia Monroe OESpectrum i Monroe Intelligent Suspension RideSense) na cały asortyment amortyzatorów i kolumn zawieszenia Monroe. Monroe Original? 5 lat. Monroe Adventure? 5 lat. Monroe Van-Magnum? Tutaj również obowiązuje 5-letnia gwarancja na tych samych warunkach, które wcześniej były dostępne tylko dla gamy premium.
Wykonaj pracę dobrze
Nowa, 5-letnia gwarancja podkreśla, jak ważny jest nie tylko wybór najlepszych produktów, ale także wykonanie kompletnej naprawy. Mechanicy wiedzą, że amortyzatory i kolumny zawieszenia muszą być wymieniane parami na tej samej osi oraz że prawidłowe działanie i trwałość zależą od odpowiedniego montażu zestawów ochronnych i montażowych. Wykonanie kompletnej naprawy jest warunkiem nowego programu gwarancyjnego, ponieważ przyczynia się do lepszej wydajności i trwałości produktów, a przede wszystkim chroni interesy właściciela pojazdu.
Decyzja o zakupie
Spójrzmy prawdzie w oczy, wymiana amortyzatorów i/lub kolumn to dla większości właścicieli pojazdów znacząca inwestycja finansowa. Klientom łatwo jest powiedzieć „nie”, gdy nie są pewni wartości tej inwestycji. Nawet po poznaniu znaczenia, jakie ma wyposażenie swojego pojazdu w prawidłowo działające amortyzatory i kolumny, niektórzy konsumenci niechętnie wyrażają zgodę na naprawę… dopóki nie są przekonani, że podejmują „mądrą” decyzję. Wyeliminowanie tej niepewności – wykazując szczególną wartość inwestycji w nowe, najwyższej jakości produkty – staje się znacznie łatwiejsze, gdy warsztat lub sprzedawca części może skorzystać z wiodącej w branży gwarancji. Krótko mówiąc, 5-letnia gwarancja może znacznie zwiększyć pewność i zaufanie klientów.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: Monroe