Mustang Mach-E – elektryczny SUV Forda zbiera bardzo dobre recenzje

Ford
Reklama
Reklama

Pierwszy w pełni elektryczny SUV Forda – Mustang Mach – E zachwyca projektem wnętrza, przestronnością oraz ciekawymi, nowoczesnymi rozwiązaniami. Już wiemy, że twórcy poradzili sobie z zadaniem stworzenia modelu, który będzie komfortowy w użyciu, zarówno jeśli chodzi o wygodę podczas jazdy, jak również możliwe zasięgi pojazdu.

Nazwa Mustanga przywodzi na myśl sportową legendę i choć stylistycznie przypomina coupe, mamy do czynienia z SUV – em. Nie byle jakim, bo pierwszym całkowicie elektrycznym tego typu samochodem z fabryki Forda. Jego wymiary wskazują na auto średniej klasy premium, jednakże przestronność oraz nowoczesność sprawiają, że auto jest świetnie wykonane i wykończone.

Reklama

Nabywając Macha – E można wybrać z pośród różnych dostępnych opcji - z napędem na tylną lub obie osie, jak również z dwoma rozmiarami akumulatora (68 lub 88 kWh). Ta druga wersja, z większą baterią, ma gwarantować zasięg pojazdu aż do 610 km.  Dziennikarzom do testów udostępniono na razie „słabsze” modele, choć już wiadomo, że sportowa wersja GT ma mieć moc 500 KM. Wpływa to oczywiście na rozbieżności w cenach. Bazowy pojazd ma kosztować ok. 220 tys. zł, najlepiej wyposażony wariant 280 tys. zł, a samochód sportowy 335 tys. zł.

Mach - E testowany jest przez specjalistów na całym świecie, którzy doceniają wysiłki włożone w stworzenie tego modelu. Zdobywa zatem wysokie oceny za wygodę jazdy, prowadzenie samochodu, jego przestronność, duży zasięg oraz brak istotniejszych wad. Jednakże eksperci podkreślają, że Mustang Mach – E poza nazwą, niewiele ma wspólnego z jego pierwowzorem. Mimo to, przeprowadzone testy techniczne wypadają bardzo pomyślnie.

Ford Mustang Mach - E

Wygoda ponad wszystko


Twórcy nowego Mustanga Macha – E postawili na zapewnienie wygody dla kierowcy oraz pasażerów. Nawet bardzo wysokie osoby mogą cieszyć się odpowiednią przestrzenią nad głową oraz wokół nóg. Przednie fotele oddzielone są od siebie szeroką konsolą środkową, tak więc można swobodnie siedzieć, nie stykając się łokciami czy ramionami. Warto wspomnieć, że podłoga w samochodzie jest całkowicie płaska, zapewniając tym samym komfort dla każdego pasażera (np. jadąc w 5 osób). W samochodzie zainstalowano też pojemne kieszenie boczne oraz sporo schowków, z przodu oraz z tyłu, w których można przewozić swoje rzeczy. Wspomniana już wcześniej środkowa konsola pełni kilka funkcji. Jest tam miejsce na kubki oraz butelki, zamontowano również ładowarkę indukcyjną, schowaną pod gumową matą oraz dwa porty USB, w tym jeden USB-C.


Dwa bagażniki – po jednym z tyłu oraz z przodu

Reklama


W aucie znajdują się dwa bagażniki. Główny, został zlokalizowany z tyłu pojazdu i ma pojemność 402 litrów. Charakteryzuje się regulowaną podłogą, pod którą umieszczono swego rodzaju organizer, można włożyć do niego różne przedmioty, takie jak torba z przewodami do ładowania czy szczotka do odśnieżania samochodu. Wielkość bagażnika można zwiększyć składając tylne siedzenia. W Machu-E nie ma tradycyjnej, sztywnej pokrywy bagażnika, która zajmuje sporo miejsca i nie jest elastyczna. Zamiast tego, zamontowano funkcjonalną roletę, którą przypina się do boków klapy. Na przedzie samochodu również znajduje się 81 - litrowy pojemnik, gdzie można umieści np. kilka toreb z zakupami.

„Jesteśmy niezwykle dumni z Mustanga Mach-E, którego docenia coraz więcej pasjonatów motoryzacji przez wielkie M. Dotąd nie było aż tak oczywiste, że świetnie prowadzący się i doskonale wyglądający samochód, który łączy ducha dawnej siły i pasji z wizją innowacyjnego jutra, może być również przestronny i niezwykle praktyczny. Ilość schowków czy punktów ładowania, a także ich funkcjonalność, zadowolą najbardziej wybrednych. Tu prawdziwym hitem jest przedni bagażnik, nie tylko idealny na różnego rodzaju zakupy, ale i praktyczny w codziennym użytkowaniu” – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.

Auto z pewnością zdobędzie wielu zadowolonych użytkowników

Galeria artykułu

 

Reklama

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama