Eurorepar Car Service planuje utrzymać dwucyfrowy wzrost obrotów

Eurorepar Car Service chce utrzymać wzrost obrotów Stellantis

Sieć Eurorepar Car Service, która powstała w 2003 roku, stała się kluczowym graczem na rynku warsztatów naprawczych samochodów różnych marek. W 2024 roku firma zamierza utrzymać wysoki łączny wzrost obrotów we wszystkich punktach swoich sieci, z pomocą różnorodnych narzędzi przeznaczonych dla klientów, a w szczególności silnej i różnorodnej komunikacji dostosowanej do zróżnicowanych potrzeb poszczególnych rynków.

W 2023 roku marka świętowała swoje dwudziestolecie. Dziś kontynuuje wzrost i stale rozwija sieć liczącą już 6 300 warsztatów na całym świecie. Podąża kursem, który pozwolił na uzyskanie w 2023 roku 10 % wzrostu obrotów netto, z koncentracją na nowych krajach i regionach. By to osiągnąć, Eurorepar Car Service planuje w bieżącym roku uczestniczyć w ważnych branżowych targach, na przykład: Equip’Auto w Algierze, AutoTechnica w Brukseli czy Automechanika w Buenos Aires i Stambule.

Aby zachęcać właścicieli warsztatów do dołączania do sieci, Eurorepar Car Service zapewnia wszelkie narzędzia ułatwiające codzienne zarządzanie. Należą do nich między innymi gwarancja dostępu do wysokiej jakości części zamiennych z kompletnej, tzw. oferty 360°, która obejmuje: gamę części i produktów Eurorepar przeznaczoną dla pojazdów różnych marek, gamę oryginalnych części zamiennych Mopar (do pojazdów marek należących do grupy Stellantis), gamę oryginalnych części OEM dostarczanych przez ich producentów oraz gamę SUSTAINera, czyli części zamiennych i podzespołów pozyskiwanych w ramach gospodarki o obiegu zamkniętym (regeneracja, reperacja, ponowne użycie, recykling). W celu zapewnienia najwyższego poziomu usług, Eurorepar Car Service proponuje cały wachlarz szkoleń dla właścicieli warsztatów, a także dostęp do zasobów dokumentacji technicznej pomocnej w obsłudze i naprawie pojazdów różnych marek.

Ponadto do dyspozycji są aplikacje online przeznaczone dla członków sieci, a także dla ich klientów: pracownicy warsztatów mogą przeglądać ofertę i zamawiać poszczególne artykuły z pomocą katalogu Service Box Multi-Brand, ergonomicznej platformy, na której zebrano informacje o oferowanych produktach z możliwością sprawdzenia ich cen i dostępności w magazynie centralnym. Z kolei użytkownicy pojazdów za pośrednictwem strony Eurorepar Car Service (www.eurorepar.pl) mogą umówić wizytę w warsztacie w trybie online, zdobyć informacje o aktualnych promocjach czy obejrzeć prezentację usług oferowanych przez sieć.

Marketing i komunikacja informacji o warsztatach naprawczych należących do sieci są prowadzone w oparciu o różnorodne materiały o charakterze instytucjonalnym i promocyjnym. Sieć jest stale obecna w mediach społecznościowych, przygotowywane są specjalne zestawy do komunikacji nowości (sezonowe akcje promocyjne, uruchomienie serwisowego programu flotowego itp.) pojawiających się na poszczególnych rynkach, na których istnieje sieć. Warsztaty przystępujące do sieci otrzymują pakiety identyfikacji zewnętrznej i propozycję zastosowania kilku elementów identyfikacji wewnętrznej. Liczne i różnorodne materiały komunikacyjne pomagają wzmocnić widoczność marki Eurorepar Car Service, dzięki czemu staje się ona coraz popularniejszym adresem dla klientów i interesującym pomysłem dla właścicieli warsztatów poszukujących możliwości zrzeszenia się w sieci.

* Etykieta EV jest przeznaczona do serwisu pojazdów elektrycznych i hybrydowych

Źródło: Stellantis

Tagi artykułu

autoExpert 7–8 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę