Klienci z sektora „B2B”, czyli przedsiębiorcy i firmy, coraz częściej decydują się na zakup aut używanych. Jak podaje AURES Holdings, spółka zarządzająca siecią salonów samochodowych AAA AUTO i Mototechna, w ubiegłym roku sprzedała takim klientom rekordową liczbę samochodów używanych i prawie nowych.
Grupa Auto Partner, jeden z największych na rynku polskim dystrybutorów części samochodowych, w trzech kwartałach 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 3,1 mld zł, co oznacza wzrost o 14,1% rok do roku.
Stellantis wkracza w drugą połowę roku z udziałem w rynku, w okresie od początku roku do sierpnia, w obszarze UE29 na poziomie 18% i utrzymuje silną pozycję, zajmując drugie miejsce w europejskim rankingu.
W pierwszym półroczu 2024 roku sprzedaż opon na rynek do dystrybutorów w końcu zaczęła się odbijać: ogółem wzrosła o +1%, podobnie w największym segmencie opon do samochodów osobowych (+0,4%).
Grupa Auto Partner w I kwartale 2024 roku zanotowała przychody ze sprzedaży wynoszące 994,8 mln zł, co oznacza wzrost o 18,9% rok do roku.
Grupa Auto Partner, jeden z największych na rynku polskim dystrybutorów części samochodowych, w 2023 roku zanotował przychody ze sprzedaży wynoszące 3,7 mld zł, co oznacza wzrost aż o 28,9% rok do roku i jest najwyższym wynikiem w historii.
W lipcu Ukraińcy kupili ponad 4,6 tys. nowych i używanych samochodów elektrycznych. To o 70,4% więcej niż w lipcu ubiegłego roku i o 1,3% więcej niż w czerwcu 2023 r.
Auta używane sprzedają się dużo szybciej niż przed pandemią. Najszybciej na wtórnym rynku sprzedają się modele luksusowe. Oto wyniki analizy AAA AUTO.
Grupa Auto Partner osiągnęła w 2022 r. rekordowy poziom przychodów ze sprzedaży wynoszący 2,83 mld zł, co oznacza wzrost o 25,3% r/r.
Lamborghini kontynuuje imponującą passę, osiągając kolejny rekord sprzedaży i odnotowując najlepsze wyniki w historii. Firma dostarczyła w 2022 roku ponad 9000 samochodów na całym świecie, co stanowi wzrost o 10% względem roku poprzedniego. Najlepiej sprzedającym się modelem włoskiej marki pozostaje luksusowy SUV Urus.
Do września koncern BMW Group sprzedał na całym świecie łącznie 128 196 elektrycznych samochodów BMW i MINI, co oznacza ponad dwukrotny wzrost sprzedaży BEV w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku (+114,8%). Koncern przełożył tym samym bardzo wysoki popyt na swoje samochody elektryczne na mocny wzrost.
Mocny wzrost przychodów do 2.728,2 euro za 9 m-cy 2022 r., +33,6% w porównaniu z 2021 r.; EBITDA +26,4%; zysk netto +39,2%.
W roku finansowym 2021 Bosch osiągnął znaczny wzrost sprzedaży i zysku pomimo trudnych warunków rynkowych.
Grupa Auto Partner w czerwcu 2021 kontynuowała silną dwucyfrową dynamikę sprzedaży.
Według danych Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego (PZPO) w pierwszym kwartale 2021 roku zanotowano odbicie sprzedaży we wszystkich kategoriach z wyjątkiem opon przemysłowych.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?