Entuzjazm osób zainteresowanych zakupem używanych aut luksusowych mogą ostudzić dane statystyczne carVertical. Okazuje się bowiem, że spośród 20 samochodów ze zmanipulowaną historią serwisową lub cofniętym licznikiem, aż 14 należy właśnie do klasy premium.
Jak wykazała obserwacja ponad 463 tys. konsumentów, którzy odwiedzili łącznie 1,7 tys. salonów samochodowych, w II kwartale br. liczba wizyt w tego typu placówkach zmniejszyła się rdr. o 20,8%. Jednocześnie rdr. ubyło 20,6% unikalnych klientów.
Mniej więcej co siódmy nowy samochód rejestrowany w Polsce w 2017 r. był modelem marki premium lub luksusowej – wynika z danych KPMG. Pod względem sprzedaży najdroższych pojazdów gonimy Europę. Za tym podąża też rozwój usług premium na rynku okołomotoryzacyjnym. Nowym trendem jest np. SPA dla samochodów.
Polacy coraz częściej przesiadają się do samochodów z segmentu premium. Cenimy sobie indywidualne podejście i możliwość indywidualnego wyboru kolorów tapicerek, czy elementów wyposażenia. Dużą popularnością cieszą się samochody terenowe i SUV-y.
Firma Auto-Starter wprowadziła podział asortymentu na trzy linie produktowe.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?