Przemysław Przymuszała, Area Sales Manager firmy TMD Friction, do której należy marka Textar, przedstawia najważniejsze wskazówki dotyczące udanej wymiany hamulców.
Studenci z AGH stworzyli technologię dla firm spedycyjnych. Dzięki VS-01 obniżą się koszty związane ze skutkami nieprawidłowego transportu towaru.
Drgania lub wibracje podczas hamowania to jedna z najczęstszych usterek zgłaszanych pod adresem układu hamulcowego. Ferodo przypomina, że nie zawsze przyczyna leży po stronie tarcz hamulcowych i radzi, na co należy zwrócić uwagę przed ich wymianą.
Charakterystyczne drgania kierownicy lub pulsowanie pedału hamulca przy hamowaniu mogą się pojawić tuż po montażu nowych tarcz lub po upływie pewnego czasu od montażu. Ale skąd się one biorą?
Wielu kierowców skarży się na to, że podczas jazdy kierownica ich samochodu wpada w drgania. Eksperci z firmy Steinhof przeanalizowali ten problem i wskazali na główne powody jego występowania.
Liczba samochodów wyposażonych w dwumasowe koło zamachowe (DMF) wzrosła wraz ze wzrostem popularności aut napędzanych silnikami wysokoprężnymi.
Głównymi przyczynami drgań tarcz hamulcowych są: nieprawidłowy montaż oraz przegrzanie.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?