Najnowsze z Lakiernictwo
Nowości produktowe
Innowacyjny system Standocryl Matt Clear to najnowsza technologia inspirowana naturą
Standox prezentuje nowy system Matt Clear, na który składają się dwa produkty: matowy lakier bezbarwny Standocryl 2K System Clear Super Matt K9150 i satynowy lakier bezbarwny Standocryl 2K System Clear Satin Gloss K9140.
Lakiernictwo
Branża blacharsko-lakiernicza musi stawiać na nowe technologie
Obecna sytuacja ogólnokrajowa – wysoka inflacja, rosnące ceny energii, gazu i większości produktów, presja na wzrost płac – wpływa także na branżę blacharsko-lakierniczą. Dlatego też firmy, które świadczą tego typu usługi naprawcze, muszą się liczyć z trudniejszym okresem, a nawet walką o przetrwanie.
Lakiernictwo
Drivus – pakiet usług biznesowych dla serwisów blacharsko-lakierniczych od firmy Axalta
Axalta wprowadziła na europejski rynek napraw powypadkowych nową markę usług biznesowych – Drivus, która oferuje narzędzia i usługi pomagające zoptymalizować procesy, zidentyfikować i zredukować straty oraz podnieść kwalifikacje i efektywność pracowników.
Lakiernictwo
Procesy lakiernicze coraz bardziej energooszczędne
Nowe technologie związane z przygotowaniem powierzchni, nakładaniem lakierów, suszeniem czy skróceniem czasu całego procesu, a także kwestie ekologiczne już od kilku lat napędzają rozwój branży lakierniczej. Jednak rosnące w szybkim tempie ceny energii elektrycznej sprawią, że w najbliższym czasie na popularności będą zyskiwać przede wszystkim te rozwiązania, które pozwolą zwiększyć efektywność energetyczną warsztatów lakierniczych.
Lakiernictwo
Przygotowanie do lakierowania - jakie narzędzia wybrać?
Przy wyborze wyposażenia warsztatowego konieczne jest uwzględnienie, z jakimi materiałami będziemy pracować. Nieprawidłowy dobór sprzętu prawdopodobnie pozwoli nam wykonać daną pracę, jednak operując odpowiednimi narzędziami, czynności te wykonamy szybciej i bez zbędnej frustracji.
Rynek
Konferencja SPECTRALizm pod hasłem Warsztat. Ludzie. Technologie.
W którą stronę zmierzają rynek warsztatów lakierniczych, klienci i „główni gracze”? Jak zarządzać zespołami i motywować ludzi w codziennej pracy lakierni? Jak w praktyce wykorzystać wybrane scenariusze technologiczne i rozwiązania produktowe dla jeszcze większej oszczędności czasu czy zużycia energii?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 17