UWOLNIJ POTENCJAŁ SILNIKA – nowa kampania wizerunkowa PLATINUM ORLEN OIL

Nowa kampania wizerunkowa  PLATINUM ORLEN OIL Orlen Oil
10.11.2021

UWOLNIJ POTENCJAŁ SILNIKA – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki PLATINUM ORLEN OIL, która ma zachęcić właścicieli samochodów do stosowania produktów PLATINUM Max Expert i wykorzystywania maksymalnego potencjału jakie daje silnik.

Linia olejów PLATINUM Max Expert dzięki zaawanasowanej technologii zapewnia większą wytrzymałość silnika, redukuje tarcie, zmniejsza zużycie paliwa, a także gwarantuje wydłużone przebiegi między kolejnymi wymianami oleju. Niezawodna formuła olejów zapewnia ochronę w ekstremalnych warunkach.

Jakość olejów PLATINUM Max Expert potwierdzona została wieloma badaniami i testami, co dowodzą uzyskane liczne aprobaty, rekomendacje znanych koncernów takich jak: Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW, PSA, Ford oraz Volvo. Spełniają rygorystyczne normy jakościowe według standardów ACEA, API oraz ILSAC. Pełna gama produktów PLATINUM Max Expert dostępna jest na www.platinium.orlenoil.com

Działania reklamowe  w ramach nowej kampanii objęły media ogólnopolskie i regionalne m.in. prasę branżową, serwisy internetowe związane z branżą motoryzacyjną, działania digitalowe, PR, a także social media. Za koncepcję i kreację odpowiadał zespół Biura Marketingu ORLEN OIL, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma Bis.

Źródło ORLEN OIL

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoEXPERT 12 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę