UWOLNIJ POTENCJAŁ SILNIKA – nowa kampania wizerunkowa PLATINUM ORLEN OIL
UWOLNIJ POTENCJAŁ SILNIKA – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki PLATINUM ORLEN OIL, która ma zachęcić właścicieli samochodów do stosowania produktów PLATINUM Max Expert i wykorzystywania maksymalnego potencjału jakie daje silnik.
Linia olejów PLATINUM Max Expert dzięki zaawanasowanej technologii zapewnia większą wytrzymałość silnika, redukuje tarcie, zmniejsza zużycie paliwa, a także gwarantuje wydłużone przebiegi między kolejnymi wymianami oleju. Niezawodna formuła olejów zapewnia ochronę w ekstremalnych warunkach.
Jakość olejów PLATINUM Max Expert potwierdzona została wieloma badaniami i testami, co dowodzą uzyskane liczne aprobaty, rekomendacje znanych koncernów takich jak: Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW, PSA, Ford oraz Volvo. Spełniają rygorystyczne normy jakościowe według standardów ACEA, API oraz ILSAC. Pełna gama produktów PLATINUM Max Expert dostępna jest na www.platinium.orlenoil.com
Działania reklamowe w ramach nowej kampanii objęły media ogólnopolskie i regionalne m.in. prasę branżową, serwisy internetowe związane z branżą motoryzacyjną, działania digitalowe, PR, a także social media. Za koncepcję i kreację odpowiadał zespół Biura Marketingu ORLEN OIL, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma Bis.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło ORLEN OIL