Q Service Castrol rusza z nową kampanią
Q Service Castrol nie zwalnia tempa. Sieć przygotowała nową, letnią odsłonę kampanii „Asy Serwisowe”, która ma na celu zachęcić kierowców do korzystania z usług serwisów zrzeszonych w jej strukturach.
Kampania „Asy Serwisowe” to ciepło przyjęta akcja zainicjowana przez osoby odpowiedzialne za rozwój sieci Q Service Castrol. Ambasadorami przedsięwzięcia są Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Dodatkowo skład ten uzupełniony został o jeszcze jedną, wyjątkową osobę.
- Pierwsza część kampanii „Asy Serwisowe” została bardzo pozytywnie odebrana, zarówno przez właścicieli serwisów, jak i samych kierowców. Zbieramy bardzo pochlebne opinie dotyczące całego przedsięwzięcia i mocno wierzymy, że kolejna odsłona pozwoli nam utrzymać ten trend. Zależy nam na długofalowych relacjach zarówno z mechanikami, jak i klientami detalicznymi, dlatego nie zmieniamy zwycięskiego składu i kontynuujemy współpracę z naszymi ambasadorami. Dodatkowo to projektu zaprosiliśmy Bartosza Ostałowskiego – jedynego na świecie driftera, który prowadzi pojazd stopą - – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.
Sieć Q Service Castrol rozwija się bardzo dynamicznie, stawiając na wysoką jakość obsługi klienta oraz cykliczne akcje promocyjne i wizerunkowe. Kolejna odsłona Kampanii „Asy serwisowe” ma na celu przypomnienie kierowcom o serwisowaniu auta przed wyjazdem wakacyjnym. Akcja komunikowana jest głównie z wykorzystaniem kanałów online. W warsztatach zrzeszonych w sieci pojawią się również specjalnie na tę okazję przygotowane materiały POS, skierowane do kierowców. Geometryczny przyrost warsztatów Q Service Castrol w Polsce oraz bliska współpraca z Ambasadorami Q Service Castrol zaowocowała znaczącym wzrostem rozpoznawalności marki na rodzimym rynku. Więcej informacji na temat kampanii publikujemy na stronie Q Servce Castrol oraz na naszych kanałach komunikacyjnych na Facebooku oraz Instagramie – dodaje Tarek Hamed, Marketing Manager CEE Castrol.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ściśle zainteresowanych usługami sieci Q Service Castrol.
Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol. Pierwsze nagrania są już dostępne w przestrzeni online.