Corteco dzięki TecCom optymalizuje międzynarodowe przetwarzanie zamówień

Corteco optymalizuje międzynarodowe przetwarzanie zamówień TecAlliance
15.9.2022

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, niezbędna jest maksymalnie płynna obsługa klienta. Corteco, jeden z wiodących międzynarodowych specjalistów IAM w zakresie uszczelnień, inżynierii drgań, komponentów podwozia i filtracji powietrza w kabinie, polega na rozwiązaniu branżowym TecCom Order oferowanym przez TecAlliance, aby zoptymalizować jakość usług i zadowolenie klientów. Cyfryzacja i automatyzacja wszystkich etapów procesu, od zapytania o dostępność do fakturowania, oszczędza czas i pieniądze – i umożliwia doskonałą obsługę klienta. Dzięki pozytywnym doświadczeniom w Europie Corteco stopniowo wprowadza to rozwiązanie na całym świecie.

Oprócz sprawdzonej jakości pierwszego wyposażenia OEM, Corteco polega na niezawodności i elastyczności w przetwarzaniu zamówień, dobrej dostępności produktów i doskonałej obsłudze. Czynniki te mają kluczowe znaczenie dla trwałego sukcesu na motoryzacyjnym rynku wtórnym. Decyzja na korzyść TecCom znacznie zwiększyła wydajność łańcucha dostaw.

Reklama

– W 2013 roku około 15 procent pozycji zamówienia było przetwarzanych automatycznie elektronicznie. Dziś jest to ponad 70 proc., tzn. ponad 700 000 pozycji zamówień rocznie. A trend rośnie – wyjaśnia Carsten Schwartau, dyrektor ds. obsługi klienta w Corteco. Jest pewien: – Bez TecCom Order nie byłoby możliwe przetworzenie w Niemczech obecnej ilości zamówień wynoszącej około miliona artykułów rocznie.

Carsten Schwartau Corteco
Carsten Schwartau, dyrektor ds. obsługi klienta w Corteco

Personalizowana integracja TecCom Order z systemem SAP Corteco umożliwia bezpośrednią wymianę z systemem ERP klienta i oferuje nowe możliwości. Na przykład duże zamówienia, obejmujące ponad 1000 pozycji, zawierające produkty z różnych lokalizacji, mogą być przetwarzane automatycznie. – Wiele funkcjonalności, których nie mogliśmy wdrożyć za pomocą SAP, udało nam się wdrożyć za pośrednictwem TecCom – mówi Schwartau.

Międzynarodowy standard rozwiązania do użytku na całym świecie

Dzięki TecCom klienci Corteco mogą sprawdzać dostępność części zamiennych w czasie rzeczywistym. Zautomatyzowane sprawdzanie wiarygodności i przesyłanie faktur elektronicznych to kolejne funkcje zwiększające wydajność procesów. Ze względu na pozytywne doświadczenia w Europie, Corteco planuje obecnie wprowadzić TecCom w innych międzynarodowych lokalizacjach. Globalne wdrożenie rozpoczęło się od projektu w Meksyku. Ściśle współpracując zespoły Corteco i TecAlliance w Niemczech i Meksyku wdrożyły projekt w ciągu pięciu miesięcy. – Szybciej nie mogło być – jest przekonany Schwartau.

Powiązane firmy

Reklama

– W przypadku wdrożeń w naszych lokalizacjach na całym świecie bardzo pomocne jest to, że TecAlliance wspiera nas lokalnymi zespołami. Spodziewamy się, że międzynarodowy rozwój TecCom jeszcze bardziej, poprzez standaryzację i automatyzację, poprawi współpracę międzynarodową. W ten sposób możemy skutecznie i przy niewielkim wysiłku zagwarantować wszędzie tę samą wysoką jakość usług – mówi Schwartau.

Więcej informacji na temat TecCom można znaleźć na stronie tec.al/TecCom.

Źródło: TecAlliance

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę