Pierwszym producentem naczep, który dołączył do programu OEM.connect, jest Schmitz Cargobull, wiodący producent naczep do przewozu towarów w kontrolowanej temperaturze, ładunków drobnicowych i masowych w Europie.
Girteka przy współpracy z Nestlé, Volvo, Schmitz Cargobull i BP Pulse, przeprowadziła pilotażowy program testowy pierwszego w pełni elektrycznego zestawu ciężarowego z naczepą chłodniczą.
Nowa generacja układów jezdnych iC Plus firmy BPW wykorzystuje inteligentne algorytmy do analizy skuteczności hamowania. Coś, co od lat pozwala zaoszczędzić na testach i przestojach w Wielkiej Brytanii, teraz po raz pierwszy pojawia się w całej Europie.
ZF jest wiodącym, globalnym dostawcą technologii i usług poprawiających bezpieczeństwo, efektywność i komunikację samochodów ciężarowych.
Firma Truck Care, zajmująca się kompleksowym wynajmem pojazdów użytkowych dla biznesu transportowego, postanowiła umożliwić właścicielom firm transportowych zbieranie danych nie tylko z ciągników, ale również z naczep. W tym celu podejmuje współpracę z Webfleet – wiodącym dostawcą rozwiązań do zarządzania flotą pojazdów.
Valeo jest specjalistą w dziedzinie układów hamowania od 1923 r. Teraz firma odświeża i rozszerza ofertę zestawów klocków typu all-in-one box OptiPack, które zawierają komplety klocków hamulcowych oraz wszelkie akcesoria niezbędne do ich wymiany.
Goodyear we współpracy z firmą Berger, wiodącym producentem lekkich naczep, opracował nową oponę, która maksymalizuje ładowność użytkową naczep.
Coraz więcej systemów zamontowanych w naczepie sterowanych jest w sposób zdalny – z kabiny – i kontrolowanych przez elektronikę pojazdu.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?