Sprzedaż części samochodowych przechodzi prawdziwą rewolucję. Każdy warsztatowiec może usłyszeć: „ale w internecie jest taniej”. Coraz silniejsza pozycja e-commerce zmienia relację między serwisami a klientami.
Prowadząc swój biznes, niezależnie od branży, musisz zadbać o optymalizację kosztów, dobrą reputację swojej firmy, lojalność klientów, dobór odpowiednich partnerów oraz zapewnienie wysokiej jakości usług lub produktów.
W domu lub w biurze, sieci danych z wykorzystaniem światłowodów są już powszechnie stosowane, gdy wymagana jest wysoka prędkość transferu danych.
Aby zwiększyć możliwości sterowania głosowego w swoich pojazdach, Audi wdraża opartego na sztucznej inteligencji chatbota ChatGPT za pośrednictwem usługi Microsoft Azure OpenAI Service w swoim systemie informacyjno-rozrywkowym.
Zmiany społeczno-gospodarcze ostatnich lat miały znaczący wpływ na preferencje transportowe. Mikromobilność coraz częściej wybierana jest, jako najefektywniejsza forma komunikacji.
Na targach elektroniki użytkowej CES 2024 Mercedes-Benz prezentuje szereg rozwiązań, które definiują przyszłościową wizję wysoce spersonalizowanych doświadczeń użytkownika – w samochodzie i poza nim. Główną innowacją jest tu nowy Wirtualny Asystent MBUX.
Współczesny menadżer warsztatu ma za zadanie nie tylko podążać za zmianami w obszarach związanych ze zmieniającą się techniką motoryzacyjną, ale także rozumieć, że właściwa komunikacja z klientem stanowi bardzo istotny czynnik budowania relacji i opinii o warsztacie.
Trójmiejska „Gazeta Wyborcza” postanowiła opisać ciemną stronę elektrycznych pojazdów w komunikacji zbiorowej.
bp Polska startuje z komunikacją na platformie LinkedIn.
Nigdy wcześniej branża motoryzacyjna nie była lepiej przygotowana do prowadzenia biznesu przez internet niż przed wybuchem pandemii koronawirusa. Jednak w ciągu ostatnich tygodni zachowania konsumentów tak bardzo się zmieniły, że dotychczasowa strategia sprzedaży i komunikacji przestała dobrze działać. W takim przypadku sukces leży w szybkości działania i elastycznym podejściu do biznesu, ponieważ za kilka dni priorytety klientów po raz kolejny mogą się zmienić. Jak zatem prowadzić komunikację, aby patrzeć na rzeczy z perspektywy biznesu i klienta?
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?