Zintegrowane rozwiązania i technologia dla warsztatu: „Mój Warsztat” – kluczem jest komunikacja

Zintegrowane rozwiązania i technologia: „Mój Warsztat" Mój Warsztat
23.11.2023

Współczesny menadżer warsztatu ma za zadanie nie tylko podążać za zmianami w obszarach związanych ze zmieniającą się techniką motoryzacyjną, ale także rozumieć, że właściwa komunikacja z klientem stanowi bardzo istotny czynnik budowania relacji i opinii o warsztacie.

Aby sprostać oczekiwaniom klientów w zakresie szybkiej i skutecznej komunikacji warto sięgnąć po „Mój Warsztat” – oprogramowanie dedykowane warsztatom, które wprowadzi nowoczesność w relację z klientami poprzez przekazywanie szczegółowych wycen zawierających zdjęcia lub filmy oraz możliwość zatwierdzenia wyceny.

Szybka wycena, zawierająca opis i ceny części potrzebnych do przeprowadzenia serwisu/naprawy to ukłon w stronę lepszej i bardziej transparentnej obsługi klienta. Wycenie mogą towarzyszyć zdjęcia uszkodzonych elementów, które należy wymienić.

Klient może sam zatwierdzić elementy wyceny, automatycznie godząc się lub nie na wybrany zakres prac. Na podstawie otrzymanego potwierdzenia warsztat może bezzwłocznie przystąpić do zamawiania części i naprawy pojazdu.

Informowanie klientów o przebiegu naprawy za pomocą wiadomości SMS lub maili 

Otwartość w informowaniu buduje zaufanie wobec warsztatu oraz zabezpiecza warsztat w przypadku wystąpienia jakichkolwiek sporów na linii warsztat-klient. Przekazując materiał filmowy lub zdjęciowy, warsztat ma pewność, że klient został rzetelnie poinformowany o zakresie naprawy i ją akceptuje albo świadomie rezygnuje z naprawy istotnych usterek, które mogą np. rzutować na bezpieczeństwo.

Szybki, precyzyjny przekaz umożliwia klientowi poznanie kosztów i podjęcie decyzji w ciągu minut, a nie godzin co z kolei przekłada się również na efektywność pracy warsztatu. Zwłaszcza gdy rozebrany samochód zajmuje podnośnik.

Inter_Team_screen
Łatwy dostęp do historii prowadzonych napraw.

Łatwy dostęp do historii prowadzonych napraw

Rejestrując naprawę w programie „Mój Warsztat” system automatycznie tworzy historię napraw danego pojazdu dołączając do niej korespondencję z klientem. Umożliwia to szybkie tworzenie nowych zleceń, gdzie wybrane usługi i części użyte przy ostatniej wizycie można skopiować do nowego zlecenia, a ich ceny zostaną automatycznie zaktualizowane.

Historia napraw pomaga przy rozpatrywaniu reklamacji zarówno pod kątem wykonanych usług (wiadomo co i kiedy było robione) jak i pochodzenia części wykorzystanych do naprawy samochodu (np. czy klient przywiózł własne części lub od którego dostawcy pochodzą). 

Dzięki historii komunikacji z klientem można udokumentować np. skuteczne poinformowanie klienta o istotnych aspektach usługi (np. wzroście kosztów i zakresu naprawy, możliwych opóźnieniach, zmianie terminu odbioru, itp.).

INFORMACJE O PRODUKCIE

„Mój Warsztat” to program dedykowany i rozwijany wspólnie z warsztatami samochodowymi. Jest zintegrowany z platformą handlową INTER-TEAM, ułatwia tworzenie wycen poprzez integrację z systemem AutoData, pozwala na wyszukiwanie części i zamienników z pełnej bazy TecDoc.

Umożliwia przyjmowanie zgłoszeń, planowanie pracy dzięki terminarzowi, wprowadzanie godzin pracy i dostępności stanowisk oraz pracowników, nadzór nad przebiegiem naprawy. Za jego pomocą można tworzyć własne raporty, generować pliki JPK, drukować paragony fiskalne i faktury czy – w niedalekiej przyszłości – pracować w systemie KSeF.

Ponadto, dzięki dodatkowym funkcjom, „Mój Warsztat” można wykorzystać jako program do zarządzania przechowalnią opon lub rozwinąć współpracę z INTER-TEAM przy obsłudze pojazdów flotowych.

Aby dowiedzieć się więcej o programie „Mój Warsztat” należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym lub najbliższym oddziałami INTER-TEAM. Można także pozostawić swoje dane kontaktowe, korzystając z formularza online.

Wejdź na stronę www.mojwarsztat.inter-team.com.pl lub skorzystaj z QR kodu, aby przejść do formularza kontaktowego. 

Zintegrowane rozwiązania i technologia dla warsztatu: „Mój Warsztat” – kluczem jest komunikacja zdjęcie w treści artykułu

Artykuł sponsorowany Inter-Team

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 11 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę