Marcin Rozner, Dyrektor Marketingu i Zarządzania Produktem w firmie HELLA Polska Sp. z o.o., odpowiada na pytanie: czego potrzebują warsztaty w Polsce.
Nigdy nie bałem się zmian – Marcin Rozner, Dyrektor Marketingu i Zarządzania Produktem w firmie HELLA odpowiada na pytania autoEXPERTa.
Dobrze oświetlony pojazd to podstawa dobrej widoczności. W tej kwestii dobrze jest zaufać renomowanym productentom, takim jak firmie HELLA, która od wielu lat jest niekwestionowanym ekspertem od oświetlenia i technologicznym liderem w dziedzinie inteligentnego rozsyłu światła.
VARTA, marka globalnego lidera rynku w zakresie zaawansowanych rozwiązań składowania energii, i Hella Gutmann Solutions ogłosiły podpisanie umowy o współpracy dotyczącej stworzenia nowych usług diagnostycznych dla warsztatów w całej Europie.
Zdaniem EXPERTa: Grzegorz Brysiak, Product Manager z firmy Forvia Hella, wypowiada się o lampach typu OLED w rozmowie z naszym magazynem.
Organizatorzy i uczestnicy są zgodni: tegoroczna edycja wydarzenia była rekordowa jeśli chodzi o liczbę zaprezentowanych innowacji technologicznych. Ale nie ma co się dziwić – hasłem przewodnim dla całego eventu było „Driving Transformation”, przejawiające się tematach poszczególnych prezentacji.
Kategoria w konkursie: części i akcesoria
W nadchodzącym, cieplejszym sezonie sektor motoryzacyjny rozkwita nowinkami technologicznymi. Dotyczą one też reflektorów i lamp, gdyż producenci tego rodzaju części nie ustają w śledzeniu aktualnych trendów.
Firma MAHLE Behr GmbH & Co. KG, spółka zależna Grupy MAHLE („MAHLE”), oraz HELLA GmbH & Co. KGaA („FORVIA HELLA”) pomyślnie zakończyły sprzedaż swoich 50-procentowych udziałów w spółce joint venture Behr-Hella Thermocontrol („BHTC”) firmie AUO Corporation.
Podczas konferencji przedstawiono najnowsze trendy z zakresu jazdy autonomicznej, nowoczesnych napędów, innowacyjnych sprzętów i rozwiązań dla warsztatów.
Dostawcy motoryzacyjni MAHLE i HELLA sprzedają swoje 50% udziałów w spółce joint venture Behr-Hella Thermocontrol (BHTC) firmie AUO Corporation. Strony podpisały w sprawie sprzedaży stosowne porozumienie. Całkowita cena zakupu opiera się na wartości przedsiębiorstwa wynoszącej 600 mln EUR.
HELLA i Porsche, w ścisłej współpracy, wprowadzili na rynek pierwszy na świecie reflektor o wysokiej rozdzielczości oparty na technologii Matrix LED.
W dzisiejszym coraz bardziej zdigitalizowanym świecie istotną rolę odgrywają dane – dostęp do nich, możliwość ich gromadzenia czy analizowania. W branży warsztatów motoryzacyjnych szczególnie ważny jest dostęp do wszelkiego rodzaju danych i funkcji diagnostycznych, bez których całościowa diagnostyka współczesnych modeli jest praktycznie niemożliwa. Na szczęście są odpowiednie przepisy i rozwiązania, dzięki którym również niezależne warsztaty mogą korzystać z tego typu danych producentów pojazdów.
W kwietniu i maju za zakup produktów marek partnerskich programu proPoints: HELLA, HELLA Pagid, NGK, NTK, SACHS, LEMFÖRDER, TRW, ZF i VARTA warsztaty otrzymają podwójne punkty.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?