Robert Ocetkiewicz
Druga generacja Renault Megane zaskoczyła w swoim czasie nie tylko kontrowersyjnym wyglądem. Posiadacze tego auta w wersji benzynowej muszą uważać przede wszystkim na problemy z kołem zmiennych faz rozrządu, którego wymiana do tanich nie należy.
Niebanalna stylistyka oraz świetne prowadzenie – to główne atuty Alfy Romeo 147. Niestety, model ten cierpi na wiele problemów, a najczęstszą usterką, która mocno drenuje portfel właściciela, jest awaria wariatora w silnikach typu Twin Spark.
Volkswagen Passat B6 okrył się bardzo złą sławą i do dziś jest oceniany jako jeden z najbardziej awaryjnych modeli niemieckiego producenta. Skąd tak fatalne zdanie o tym aucie? Przyczyn jest wiele, a jedną z nich jest pękająca głowica w silniku 2.0 TDI.
Na temat silnika typu bokser krążą różne opinie. Jedni uważają go za konstrukcję mocno przestarzałą i drogą w obsłudze, a zwolennicy pieją z zachwytu nad rewelacyjną kulturą pracy i świetnym wyważeniem.
Jak poradzić sobie z typową awarią w BMW Serii 5 E60 z silnikiem Diesla? Oto sposób na problematyczne klapki w kolektorze ssącym.
Mondeo to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce. Sprawdzamy jego największe wady.
Silnik Wankla mógł wywołać rewolucję w branży. Niestety, mimo wielu zalet, okazało się też, że ma poważną wadę.
Kampania, która ma na celu pokazanie możliwości świec zapłonowych Iridium TT rusza pełną parą. Wraz z nią wydarzenie o nazwie Track 2 Track.
Grupa Volkswagena przeżywa największy w swojej historii kryzys wizerunkowy. "Afera spalinowa" może mieć wpływ nie tylko na koncern, ale i niemiecką gospodarkę.