Zdaniem EXPERTa: Marcin Rozner, HELLA Polska, wypowiada się o częściach zamiennych na rynku polskim
Marcin Rozner, Dyrektor Marketingu i Zarządzania Produktem w firmie HELLA Polska Sp. z o.o., odpowiada na pytanie: czego potrzebują
warsztaty w Polsce.
Czego potrzebują warsztaty w Polsce?
Niezbędna jest wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza. Zapotrzebowanie na nią rośnie gwałtownie.
Jak zinterpretować błędy odczytane na urządzeniu diagnostycznym?
Na co zwrócić uwagę przy wymianie części?
Co może rzutować na taki a nie inny parametr?
Pytania można mnożyć, a odpowiedzi przynoszą dziesiątki szkoleń, które są konieczne do pracy ze współczesnym samochodem. Do pomocy mechanikom zaprzęgamy sztuczną inteligencję – np. w firmie HELLA już od kilku miesięcy, korzystając z urządzenia mega macs X, mamy możliwość automatycznego przeprowadzenia diagnozy. Wszystkie wyniki są zbierane w centralnej bazie danych – nasze oprogramowanie uczy się więc z dnia na dzień, jak wydajnie i trafnie rozwiązywać problemy związane z niewłaściwym działaniem pojazdu.
Marcin Rozner,
Dyrektor Marketingu i Zarządzania Produktem w firmie HELLA Polska Sp. z o.o.