Nowa kampania reklamowa Cromax

3.6.2015

Cromax® rozpoczął nową kampanię reklamową, która obejmie region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Motyw przewodni kampanii podtrzymuje wartości charakteryzujące markę: zwiększanie wydajności warsztatów każdym z oferowanych produktów. Kampania realizowana jest w trzech różnych odsłonach.

Pierwsza reklama – Produktywność w każdym zakresie – ilustruje problem, z jakim może się borykać nowoczesny warsztat lakierniczy, który realizuje dużo zleceń. Postać reprezentująca jednocześnie kierownika warsztatu oraz lakiernika łączy obie funkcje przyczyniając się tym samym do stworzenia wydajnego przedsiębiorstwa przynoszącego zyski.

Produktywność na najwyższym poziomie – taki jest przekaz drugiej reklamy. Materiał podkreśla jak ważna jest rola odpowiednio dobranych szkoleń oraz umiejętności lakierników w procesie mającym na celu zwiększenie wydajności.

Ostatni element wizualny – Produktywność na największych obrotach – przedstawia liczną grupę wysoce wydajnych produktów Cromax®, włącznie z innowacyjną technologią gruntowania, ValueShade®, oraz superszybkim lakierem bezbarwnym, CC6700.

- Jednym z etosów naszej marki jest dostarczanie naszym klientom czegoś więcej niż tylko puszki lakieru. Nowa kampania reklamowa skupia się na uzmysłowieniu naszym klientom, że cały arsenał produktów Cromax® opracowano z myślą o wydajności – niezależnie, czy chodzi o prace lakiernicze wykonywane w kabinie, czy też poza nią. Pomagamy zwiększać wydajność warsztatów lakierniczych tak, aby one mogły skupić się na rozwoju swojej działalności - mówi Mariusz Safarzyński, Brand Koordynator marki Cromax® na EMEA.

www.cromax.com/pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę