Girling odświeża wizerunek

Girling
9.11.2015

W ciągu nadchodzących miesięcy, Girling planuje przeprowadzenie kampanii promującej nowy wygląd firmy.

Zmiany w firmie obejmują wprowadzenie nowego logo marki oraz sporządzenie przykuwających uwagę ogłoszeń prasowych i materiałów marketingowych, wykorzystujących zarówno dynamiczne zdjęcia, jak i fotografie historyczne.

- Metamorfoza nawiązuje do dotychczasowych osiągnięć oraz nowych technologii i nowoczesnych projektów firmy - komentuje Krzysztof Kociołek, sales development manager. - Nowe hasło: "Skuteczne hamulce decydują o wszystkim" w zestawieniu z obrazami przedstawiającymi osiągnięcia Girling w dziedzinie wyścigów samochodowych, przypominają klientom, że marka ta wciąż jest uosobieniem jakości, bezpieczeństwa i skuteczności hamowania - dodaje.

Wszystkie części hamulcowe Girling są produkowane wedle standardów wyposażenia oryginalnego w zakładach, pokrywając zapotrzebowanie aż 95% europejskiego parku pojazdów. Części marki Girling poddawane są rygorystycznym testom zarówno w laboratorium jak i na drodze oraz spełniają wymogi homologacji ECE R90 dla elementów hamulcowych.

Źródło: Girling

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę