Girling odświeża wizerunek
GirlingW ciągu nadchodzących miesięcy, Girling planuje przeprowadzenie kampanii promującej nowy wygląd firmy.
Zmiany w firmie obejmują wprowadzenie nowego logo marki oraz sporządzenie przykuwających uwagę ogłoszeń prasowych i materiałów marketingowych, wykorzystujących zarówno dynamiczne zdjęcia, jak i fotografie historyczne.
- Metamorfoza nawiązuje do dotychczasowych osiągnięć oraz nowych technologii i nowoczesnych projektów firmy - komentuje Krzysztof Kociołek, sales development manager. - Nowe hasło: "Skuteczne hamulce decydują o wszystkim" w zestawieniu z obrazami przedstawiającymi osiągnięcia Girling w dziedzinie wyścigów samochodowych, przypominają klientom, że marka ta wciąż jest uosobieniem jakości, bezpieczeństwa i skuteczności hamowania - dodaje.
Wszystkie części hamulcowe Girling są produkowane wedle standardów wyposażenia oryginalnego w zakładach, pokrywając zapotrzebowanie aż 95% europejskiego parku pojazdów. Części marki Girling poddawane są rygorystycznym testom zarówno w laboratorium jak i na drodze oraz spełniają wymogi homologacji ECE R90 dla elementów hamulcowych.
Źródło: Girling







