Castrol rozpoczyna nową kampanię w celu promocji niezależnych serwisów wśród klientów

Castrol rozpoczyna nową kampanię w celu promocji niezależnyc Castrol
19.4.2022

Marka Castrol rozpoczęła kampanię marketingową „Castrol EDGE – Rekomendowany przez Ekspertów”. Oferuje uczestniczącym w niej niezależnym serwisom możliwość wygrania zindywidualizowanego pakietu darmowych materiałów promocyjnych, które pozwolą im budować pozytywny wizerunek firmy wśród lokalnej społeczności i przyciągać nowych klientów.

 

  • Serwisy mogą wygrać spersonalizowany pakiet marketingowy, który pomoże przyciągnąć nowych klientów
  • Nagroda obejmuje profesjonalną sesję zdjęciową na użytek zwycięskiego punktu sprzedaży oraz materiały promocyjne

Zwycięski serwis odwiedzi sponsorowany przez Castrol profesjonalny fotograf, który zrobi zdjęcia prezentujące warsztat i jego pracowników. Zwycięzca otrzyma także pięć spersonalizowanych plakatów swojego serwisu, 3,5-metrowy baner wewnętrzny oraz baner internetowy, aby promować swój warsztat we współpracy z Castrol EDGE.

Serwisy mogą wziąć udział w losowaniu nagród pod adresem www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol. Zwycięska firma otrzyma spersonalizowane artykuły promocyjne po 5 czerwca 2022 r.

Kampania wykorzystuje rozpoznawalność marki Castrol EDGE, polecanego przez mechaników, producentów i zespoły sportów motorowych oleju, który uwalnia prawdziwą moc silników1. Wysokie ciśnienie w nowoczesnych silnikach powoduje tarcie, które może zmniejszyć moc jednostki napędowej nawet o 10%. Castrol EDGE wykorzystuje nowatorską technologię Fluid TITANIUM Technology™, aby sprostać temu ciśnieniu i zmniejszyć tarcie2.

Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu Castrol w regionie EMEA komentuje: – To okazja, aby odwdzięczyć się naszym serwisom partnerskim, pomagając im przenieść ich biznes na nowy poziom. Ostatnie badania branżowe wykazały, że mechanicy są bardziej skłonni polecać swoim klientom Castrol niż jakąkolwiek inną wiodącą markę, a jedna trzecia nowych samochodów w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii opuszcza fabrykę ze środkami smarnymi Castrol w silnikach. Pomagamy niezależnym warsztatom wykorzystać rozpoznawalność marki do kształtowania własnego wizerunku i zwiększania przychodów.

Więcej informacji o kampanii „Castrol EDGE – Rekomendowany przez Ekspertów” i o bezpłatnym losowaniu nagród można znaleźć na stronie www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol.

1Mechanicy chętniej rekomendowali produkty Castrol niż innych wiodących na rynku marek – badanie GIPA w grudniu 2019 r. i styczniu 2020 r.
 2https://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/home/castrol-story/newsroom/press-releases/castrol-edge-television-campaign.html

Źródło: Castrol

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 11 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę