Zagadnienia związane z wydajnością, redukcją dynamicznej masy pojazdu, wibracjami czy hałasem, nie mają już żadnych tajemnic przed działem technicznym NTN.
Z początkiem roku firma DXC Technology, lider w dziedzinie usług IT, ogłosiła rozszerzenie partnerstwa z Ferrari, które zakłada współpracę nad kolejnymi generacjami zaawansowanych systemów informacyjno-rozrywkowych w modelu F80.
Audi RS 3* to najmocniejszy wariant swojej linii modelowej – i bilet wstępu do świata Audi Sport.
RS Torque Splitter umożliwia aktywny, w pełni zmienny rozkład momentu obrotowego między tylnymi kołami.
Podczas napraw zawsze należy postępować zgodnie z procedurami i nie iść na skróty.
Każdy majsterkowicz intuicyjnie wie, jak dokręcić śrubę: na wyczucie. W hobbistycznym warsztacie to zwykle wystarczy, by uzyskać prawidłowy moment obrotowy. W produkcji przemysłowej jednak wymagania względem bezpiecznego dokręcania śrub są o wiele wyższe. Jest to spowodowane koniecznością zagwarantowania funkcjonalności produktu aż do końca cyklu jego żywotności.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?