Zdaniem EXPERTa: Paweł Żyliński, Marketing Manager w Kaliński – Układy Wydechowe, o zrównoważonym rozwoju

Zdaniem EXPERTa: Paweł Żyliński o zrównoważonym rozwoju Raven Media
9.12.2025

Poznaj zdanie EXPERTa: Paweł Żyliński, Marketing Manager w firmie Kaliński – Układy Wydechowe, opowiada o zrównoważonym branży warsztatowej w Polsce. 

Paweł Żyliński, Marketing Manager w firmie Kaliński – Układy Wydechowe, która profesjonalnie świadczy usługi regeneracji dla warsztatów, wyjaśnia: – Regeneracja to produkt o charakterze usługi, który nie wymaga ogromnych taśm produkcyjnych ani zatrudniania dziesiątek osób. Materiały są tańsze niż podczas produkcji nowych części. Mniejsze koszty realizacji pozwalają osiągać większy zysk.
Warsztaty regenerujące samodzielnie skracają czas napraw, omijając oczekiwanie na dostawę i są pewni jakości regenerowanego elementu. Jednak do skutecznej regeneracji nie wystarczy sam zakup maszyny i narzędzi – potrzebna jest przede wszystkim wiedza, sprawdzone metody i doświadczenie. Jeśli chodzi o przekonywanie klientów, to mimo że polscy kierowcy coraz bardziej zwracają uwagę na jakość usług, cena nadal ma ogromne znaczenie.
Zdecydowanie należy podkreślać, że koszt części regenerowanych jest znacznie niższy niż nowych. W przypadku układów wydechowych, cena regenerowanego filtra cząstek stałych jest nawet dwukrotnie niższa od nowego elementu. Kluczowe pytanie: czy wraz ze spadkiem ceny jakość pozostaje na tym samym poziomie?
W firmie Kaliński stosujemy metody, co do których jakości nie mamy wątpliwości. Szczególnie skuteczną metodą jest wymiana wkładu – eliminujemy niesprawny fragment, umieszczając w jego miejsce nowy, jednocześnie zostawiając oryginalną obudowę. Jeśli wykonawca jest pewny jakości, udziela również gwarancji. My zazwyczaj udzielamy rocznej gwarancji na regenerowane elementy.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę