Szybka i łatwa wymiana tulei: Innowacyjne rozwiązanie od Sidem

Szybka i łatwa wymiana tulei: Innowacyjne rozwiązanie Sidem Sidem

Wymiana tulei gumowo-metalowej nie powinna stanowić problemu. Dzięki nowo zaprojektowanej przez Sidem tulei zewnętrznej wymiana jest bardzo prosta. Przekonaj się, jaką różnicę w osiągach i trwałości Twojego pojazdu mogą przynieść przemyślane rozwiązania inżynieryjne i wysokiej jakości materiały. Zaufaj Sidem i ciesz się komfortem i bezpieczeństwem na drodze.

Jeśli chodzi o konserwację pojazdu, znaczenie tulei gumowo-metalowych trudno przecenić. Te niewielkie, ale ważne elementy odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu komfortu jazdy i precyzyjnego ustawienia kół poprzez pochłanianie drgań, hałasów i uderzeń. Z czasem te gumowe tuleje zużywają się i wymagają wymiany, która często może być trudniejsza, niż się wydaje — szczególnie w przypadku tradycyjnych konstrukcji.

Sidem

W Sidem rozumieją frustrację, jaką odczuwają mechanicy i właściciele pojazdów podczas wymiany tulei gumowo-metalowych. Oryginalna konstrukcja tulei zewnętrznej w tulejach gumowo-metalowych stosowanych w takich modelach Forda jak seria Tourneo Custom i Transit nie od dziś przysparza trudności. Materiał nylonowy i kołnierz zabezpieczający, choć skutecznie odgrywają swoją rolę, komplikują proces wymiany. Wskutek nakładania się dolnego kołnierza na obudowę ramienia ​​wciśnięcie nowej tulei jest niełatwym zadaniem i często skutkuje uszkodzeniem nowej części, zanim jeszcze pojazd wyjedzie na drogę.

Sidem

Rozwiązanie Sidem: przeprojektowana konstrukcja tulei zewnętrznej

Aby rozwiązać ten problem, ]zespół ds. jakości, badań i rozwoju postawił sobie za cel uproszczenie procesu wymiany bez obniżania wytrzymałości i trwałości, jakich klienci oczekują od części oferowanych przez Sidem. W rezultacie firma całkowicie przeprojektowała konstrukcję tulei zewnętrznej tak, że teraz wymiana tulei gumowo-metalowej jest nie tylko łatwiejsza, ale także bardziej niezawodna.

Sidem

Oto, jak zostało to zrobione:

  1. Lepszy materiał: Zastąpiono oryginalny materiał nylonowy stalą i w ten sposób uzyskano mocniejsze i trwalsze rozwiązanie, które sprosta wymaganiom codziennej jazdy.
  2. Usunięcie kołnierza: Dolny kołnierz, który wcześniej powodował komplikacje podczas wymiany, został usunięty. Ta zmiana umożliwia płynniejsze i łatwiejsze umieszczenie tulei na wcisk.
  3. Optymalne dopasowanie: Zoptymalizowano dopasowanie zacisku, dzięki czemu tuleja gumowo-metalowa pozostaje na swoim miejscu bez konieczności stosowania sprawiającego kłopoty kołnierza.
  4. Ułatwiony montaż: Dodatkowa komora na dole tulei teraz prowadzi tuleję gumowo-metalową do środka obudowy ramienia, zmniejszając ryzyko nieprawidłowego ustawienia i uszkodzenia podczas montażu.

Dlaczego to ma znaczenie

Dla mechaników ta zmiana projektu oznacza poświęcenie mniej czasu i wysiłku na zadanie, które powinno być proste. Dla właścicieli pojazdów oznacza pewność, bo wiedzą, że układ zawieszenia ich samochodu jest w doskonałym stanie i nie ma ryzyka przedwczesnej awarii części.

Źródło: Sidem

Tagi artykułu

autoEXPERT 12 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę