Premiera rajdowego kalendarza ProfiAuto na 2023 rok. Sportowe emocje na kartach

Kalendarz ProfiAuto na 2023 rok. Rajdowe emocje na kartach ProfiAuto

Kobiety głównymi bohaterkami kalendarza motoryzacyjnego? Nie tym razem. Sieć ProfiAuto postanowiła przełamać ten trend i zaprezentowała kalendarz na rok 2023, w którym w głównej roli występują samochody rajdowe wykorzystywane przez zespół ProfiAuto Racing. Wydawnictwo wkrótce trafi do partnerów biznesowych i fanów motoryzacji w kraju i za granicą.

Zdjęcia do najnowszego kalendarza ProfiAuto to zbiór ujęć uchwyconych przez najlepszych fotografów motorsportowych. Pochodzą z tras Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski (RSMP), w których ProfiAuto Racing startuje już drugi sezon. Bohaterami sesji są: Citroen C3 Rally2, Hyundai i20 R5 oraz Peugeot 208 Rally4.

Dwa pierwsze samochody rajdowe, najczęściej w tym roku używane przez ProfiAuto Racing, mają niemal 300 koni i znane są m.in. z tras serii WRC (World Rally Car) – najpopularniejszego cyklu rajdów na świecie.

Kalendarz_ProfiAuto_2023 ProfiAuto

Autami w ramach RSMP ścigają się Michał Tochowicz i Piotr Białowąs, niejednokrotnie plasując się w pierwszej dziesiątce tego najważniejszego w Polsce rajdowego cyklu. Co więcej, przedstawiciele marki ProfiAuto planują kolejną aukcję charytatywną, na której licytowane będą właśnie zdjęcia z kalendarza na 2023 rok.

W tym roku całkowity dochód (w wysokości niemal 20 tysięcy złotych) z pierwszej tego typu licytacji, organizowanej podczas Konferencji ProfiAuto, trafił do Stowarzyszenia Dom Aniołów Stróżów, które wspiera wykluczone społecznie dzieci i ich rodziny.

W tym roku chcieliśmy przełamać zwyczajowe podejście do kalendarza i pokazać markę ProfiAuto w jej rajdowym obliczu. Zespół ProfiAuto Racing ma coraz więcej fanów, jesteśmy też mocno zauważalni na trasach cyklu RSMP. Z każdego rajdu przywozimy mnóstwo zdjęć, dlatego przenieśliśmy sportowe emocje na karty kalendarza, aby sympatycy marki również poczuli towarzyszącą nam adrenalinę. Dzięki aukcji charytatywnej wesprzemy także po raz kolejny potrzebujących, co, jak pokazała tegoroczna licytacja, ma zarówno dla nich, jak i dla nas szczególną wartość.

– mówi Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu ProfiAuto.

Wydawnictwo w liczbie niemal 9000 sztuk już niedługo trafi do partnerów oraz fanów sieci z Polski, Czech i Słowacji.

Źródło: ProfiAuto

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę