Oferta regenerowanych układów kierowniczych TRW

11.3.2014

Firma TRW ogłosiła wyniki handlowe, z których wynika iż sprzedaż regenerowanych części układu kierowniczego osiągnęła wartości znacznie większe od prognozowanych.

W porównaniu do konwencjonalnych, hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego, w których do pracy wykorzystuje się napędzaną pasem pompę, system elektrycznego wspomagania kierownicy (EPS) TRW pracuje znacznie wydajniej, potrzebując jedynie 10 procent energii zużywanej przez układ hydrauliczny, i to wyłącznie w czasie manewrów.

W systemie zastosowano innowacyjny czujnik momentu obrotowego, opierający swoje działanie na module indukcyjnym, co zapewnia najwyższą w swojej klasie dynamikę pojazdu. Zaprojektowany pierwotnie dla segmentu małych samochodów osobowych, system elektrycznego wspomagania kierownicy TRW jest systemem modułowym i skalowalnym, co zmniejsza liczbę lub nawet eliminuje wiele kompromisów projektowych, typowych dla konwencjonalnych konstrukcji układów kierowniczych. System ten zapewnia najwyższą wydajność pracy, co bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo i komfort jazdy.

Ponadto, w porównaniu do tradycyjnych hydraulicznych systemów wspomagania kierownicy, EPS zapewnia znaczną oszczędność paliwa i redukcję emisji CO2. Oszczędność paliwa uzyskana dzięki tej technologii wynosi od 0,3 do 0,4 l/100km, a poziom emisji dwutlenku węgla jest odpowiednio niższy o ok. 7-8g/km.

,,Dzięki bogatemu doświadczeniu TRW w produkcji i rozwoju technologii Orignal Equipment (tj. wyposażenie pierwszomontażowe), nowy program szybko zyskuje na popularności, stając się cennym dodatkiem do oferty Corner Module”, mówi Martin Hoefer, Kontroler Produktów TRW w działach Regenerowanych Układów Kierowniczych oraz Części i Serwis na Europę.

,,Program wszedł na rynek w czasie globalnego rozrostu parku pojazdów i nieustannego wzrostu prędkości poruszania się po drogach, kiedy to konieczne jest obniżenie zużycia paliwa i emisji spalin. Z tego powodu możemy zaobserwować zwiększone zapotrzebowanie rynku nowych pojazdów na części zamienne, takie jak EPS”, dodaje Hoefer.

Program ten jest pierwszym z oferty regenerowanych, elektrycznie sterowanych systemów TRW. Firma przygotowuje się obecnie do wprowadzenia w roku 2014 oferty sterowanych elektrycznie przekładni kierowniczych.

Wszystkie części zamienne TRW produkowane są według tych samych standardów, co części oryginalne i posiadają dwuletnią gwarancję. Wszystkie uszczelki oraz niesprawne lub zużyte elementy są zastępowane nowymi częściami. Montaż odbywa się według fabrycznych specyfikacji dla wyposażenia oryginalnego, z wykorzystaniem części o jakości OE. Wszystkie produkty poddawane są testom jakości wg specyfikacji TRW, a następnie badane pod kątem emisji hałasu, wydajności i funkcjonalności.

Poza wprowadzeniem sytemu elektrycznego wspomagania kierownicy (EPS) na rynek części zamiennych, firma TRW rozpoczęła niedawno produkcję swojej technologii EPS dla jednego z głównych chińskich producentów pojazdów i czyni przygotowania do rozpoczęcia współpracy z trzema kolejnymi producentami. Cała produkcja odbywa się w nowoczesnej fabryce TRW w Anting, w Chinach.

Jako wiodący dostawca produktów z grupy Corner Module (układy hamulcowe, kierownicze i zawieszenia), firma TRW wypuściła serię krótkich filmów, ilustrujących wszystkie aspekty swojej oferty.

Aby uzyskać więcej informacji na temat powyższych technologii i części, odwiedź: https://www.trwaftermarket.com/CornerModuleTV

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę