AutoExpert
Reklama
Reklama

Nowy dyrektor dywizji ZF Aftermarket

Preview
ZF
16.12.2020
Reklama
Reklama

Philippe Colpron został wybrany na stanowisko szefa dywizji ZF Aftermarket. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w branży wpłynie na kształt strategii mobilności nowej generacji ZF Aftermarket.

Od 1 stycznia 2021 r., 42-letni Philippe Colpron obejmuje funkcję Executive Vice President jako nowy szef dywizji ZF Aftermarket, a równolegle będzie nadal kierował Fleet Solutions – działem Commercial Vehicle Control Systems ZF (dawniej WABCO). Jako ekspert branżowy z wieloletnim doświadczeniem deklaruje gotowość do wychodzenia naprzeciw nadchodzącym zmianom oraz wymaganiom stawianym przez rynek, rozszerzenie oferty ZF Aftermarket oraz wprowadzanie innowacyjnych i zorientowanych na klienta rozwiązań. Jego celem jest zapewnienie klientom wybiegającego w przyszłość wsparcia w obliczu bezprecedensowych zmian w branży motoryzacyjnej.

Reklama

– Przyszłość motoryzacji jest oparta na inteligentnych rozwiązaniach w zakresie układów napędowych, cyfryzacji, pojazdów połączonych w sieci  oraz autonomicznej jazdy, a także bierze pod uwagę mocno zmieniające się oczekiwania klientów – tak Philippe Colpron opisuje wyzwania i potwierdza – ZF Aftermarket chce wykorzystać te zmiany jako szansę –  i działając w otoczeniu klientów – nadal rozszerzać atrakcyjną kombinację szerokiego portfolio produktów i usług, globalnej sieci serwisowej oraz ukierunkowanych rozwiązań cyfrowych. W ten sposób kształtujemy rynek aftermarketowy w erze mobilności nowej generacji i zrównoważonego rozwoju.  

Philippe Colpron zajmował różne stanowiska kierownicze w firmie Valeo, następnie w 2007 roku rozpoczął karierę w dawnym WABCO jako dyrektor ds. Zaopatrzenia Strategicznego. Od 2010 roku obejmował różne stanowiska kierownicze wyższego szczebla na rynku aftermarketowym. W tej roli udało mu się nie tylko wdrożyć sprawnie działającą globalną organizację o dużym zbliżeniu do rynku, ale także  opracować nowe rozwiązania cyfrowe dla połączonych ekosystemów, które poprowadzą mobilność nowej generacji do zerowej liczby wypadków, znaczących oszczędności paliwa i wydajności operacyjnej.  

W 2018 roku Philippe Colpron został powołany na stanowisko kierownicze w dziale Global Fleet Solutions Hub, przejmując stery w dwóch najbardziej dynamicznych działach WABCO – Digital Customer Services i Aftermarket.

Helmut Ernst, poprzednik Philippe’a Colprona, z dniem 1 stycznia 2021 roku przejmie tymczasową rolę w „Aftermarket Affairs”, a następnie będzie reprezentował ZF w wybranych stowarzyszeniach branżowych, kierując projektami strategicznymi i wspierając proces wdrażania nowego szefa ZF Aftermarket w 2021 roku.  

– Helmut Ernst zdefiniował oraz wdrożył nowe struktury ZF Aftermarket po transakcji przejęcia firmy TRW. Ta udana integracja oraz następujący po niej rozwój naszej działalności na rynku części zamiennych stanowią istotny fundament przyszłego rozwoju organizacji. Dziękujemy mu za wprowadzanie zmian, kiedy tylko było to konieczne – podkreśla dr Holger Klein, członek Zarządu ZF, odpowiedzialny za region Azji, Pacyfiku i Indii, technologię układów zawieszenia oraz rynek części zamiennych i dodaje – Teraz odegra on kluczową rolę w płynnej zmianie kierownictwa.

– Na motoryzacyjnym rynku wtórnym zachodzą radykalne zmiany, na które wpływ mają nowe oczekiwania klientów, przyspieszenie innowacji technologicznych oraz przesunięcia siły konkurencyjnej – kontynuuje dr Holger Klein. – Dzięki Philippowi Colpronowi zyskaliśmy doświadczonego i cieszącego się międzynarodową renomą menedżera, który sprawnie odnalazł się w najnowszych trendach i realizuje wizję ZF dotyczącą bezpiecznej i zrównoważonej mobilności, jak również kontynuuje pionierską rolę technologiczną ZF na czele procesu cyfryzacji w branży. Kierując się konsekwentną orientacją na klienta praktykowaną w ZF, szybko zdoła przyczynić się do rozwoju naszej działalności na rynku aftermarketowym w myśl mobilności nowej generacji.
 

Zdjęcie:

Philippe Colpron, Szef dywizji ZF Aftermarket, Executive Vice President ZF Friedrichshafen AG
Zdjęcie: ZF
2020-12-08_Philippe Colpron_ZF Aftermarket.jpg

 

 

Powiązane firmy

Reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt dla mediów:
Fabiola Wagner, Head of Aftermarket Communication
Tel: +49 9721 4756-110
E-mail: fabiola.wagner@zf.com

Patric Roos, Aftermarket Communication International
Phone: +49 9721 4756-516,  
E-mail: patric.roos@zf.com


ZF Friedrichshafen AG
ZF jest globalnym koncernem technologicznym, który dostarcza rozwiązania dla samochodów osobowych, komercyjnych oraz dla przemysłu, wspierając w ten sposób rozwój mobilności nowej generacji. Technologia ZF umożliwia pojazdom widzenie, myślenie i działanie („see. think. act”). W czterech obszarach technologicznych, takich jak sterowanie ruchem pojazdów, zintegrowane bezpieczeństwo, zautomatyzowana jazda oraz elektromobilność, firma ZF oferuje kompleksowe rozwiązania dla producentów pojazdów oraz dostawców usług transportowych. Firma ZF oferuje technologię elektromobilności dla różnych rodzajów pojazdów. Dzięki swoim produktom, firma przyczynia się do redukcji emisji zanieczyszczeń i ochrony klimatu.
Firma ZF, która przejęła WABCO Holdings Inc. w dniu 29.05.2020, zatrudnia obecnie 160 tys. pracowników w około 260 lokalizacjach w 41 krajach. W 2019 r. te dwie niezależne firmy osiągnęły obroty na poziomie 36,5 mld EUR (ZF) oraz 3,4 mld EUR (WABCO).
Więcej informacji: www.zf.com
 

 


If you would rather not receive future communications from ZF Friedrichshafen AG, let us know by clicking here.
ZF Friedrichshafen AG, Löwentalerstr. 20, Friedrichshafen, BW 88046 Germany

 

Reklama

O Autorze

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama