Nissan wprowadza najnowsze technologie do swoich serwisów

Opóźnienia płatności w transporcie Astra

Astara NIP Poland, oficjalny dystrybutor Nissana w Polsce, oraz AkzoNobel Car Refinishes Polska, dostawca materiałów lakierniczych, podpisały umowę zakładającą udoskonalenie standardów autoryzowanych serwisów Nissana poprzez wdrożenie najnowocześniejszych technologii napraw blacharsko-lakierniczych. Wybór AkzoNobel jako rekomendowanego dostawcy do autoryzowanych serwisów japońskiej marki ma się przyczynić do zwiększenia satysfakcji klientów, skrócenia czasu wykonywania napraw oraz poprawy rentowności warsztatów.

  • Astara – dystrybutor Nissana w Polsce – podpisała umowę z AkzoNobel jako rekomendowanym dostawcą materiałów lakierniczych
  • W ramach współpracy serwisy Nissana wdrażają najnowocześniejsze technologie napraw blacharsko-lakierniczych
  • Celem partnerstwa są m.in. zwiększenie satysfakcji klientów oraz skrócenie czasu wykonania napraw

AkzoNobel dostarcza na rynek polski innowacyjne materiały lakiernicze marek Sikkens oraz Lesonal. Dzięki wysokiej zawartości pigmentów produkty te pozwalają zmniejszyć liczbę warstw potrzebnych do aplikacji, co redukuje zużycie materiałów, skraca czas pracy i obniża koszty napraw. W rezultacie klienci – właściciele pojazdów – są bardziej zadowoleni, a ich lojalność wobec autoryzowanych serwisów rośnie.

Aby zadbać o optymalne wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań, w ramach współpracy firmy uzgodniły ścieżkę szkoleniową oraz system certyfikacji dla pracowników serwisów Nissana.

– Dzięki globalnemu doświadczeniu i innowacyjnym rozwiązaniom, jakie oferuje AkzoNobel, możemy wdrażać najnowocześniejsze standardy jakościowe w zakresie lakiernictwa i ochrony powierzchni w autoryzowanych serwisach Nissana. Współpraca ta umożliwia nam dostęp do know-how, które wzmacnia naszą konkurencyjność na rynku i podnosi satysfakcję naszych klientów – podsumował podpisanie umowy Wojciech Gruszka, dyrektor działu obsługi posprzedażnej Astara.

Podpis

Dlaczego AkzoNobel?

AkzoNobel oferuje łatwy i szybki dostęp do narzędzi umożliwiających precyzyjne dopasowanie kolorów, co jest kluczowe dla osiągania optymalnej efektywności. Marka stale aktualizuje bazę danych, która zawiera ponad dwa miliony receptur. Regularnie dodaje nowe i modyfikuje istniejące receptury, aby jak najlepiej odwzorowywały kolory współczesnych pojazdów. Stąd wybór tej właśnie firmy jako rekomendowanego dostawcy do autoryzowanych serwisów Nissana.

AkzoNobel korzysta z cyfrowych rozwiązań, takich jak zaawansowany spektrofotometr Automatchic czy oparta na chmurze, zapewniająca w czasie rzeczywistym dostęp do wyszukiwania kolorów aplikacja MIXIT, które w pełni wykorzystują nowoczesne technologie kolorystyczne. Dzięki nim serwisy współpracujące z AkzoNobel zauważają konkretne korzyści – poprawę dokładności, wydajności i rentowności.

Źródło: Astara

Tagi artykułu

autoExpert 11 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę