Najwyższa jakość od roku 1888: teraz w nowej odsłonie

BASF
9.10.2018

Dla uczczenia jubileuszu Glasurit, marka lakierów premium do napraw powypadkowych firmy BASF, przeprojektowała etykiety swoich produktów. Kiedy w roku 2018 Glasurit spogląda z dumą na swoją 130–letnią historię, wszystkie produkty – od pasty polerskiej po wielkie kontenery lakieru – otrzymują świeży wizerunek.

Nowe etykiety już na pierwszy rzut oka zaznajamiają użytkowników ze wszystkimi istotnymi informacjami. W tym celu powiększony został rozmiar czcionki numeru produktu i jego nazwy w języku niemieckim i angielskim. Poniżej znajduje się kod EAN, kraj produkcji i symbol VOC – jeśli dany produkt objęty jest regulacjami dotyczącymi LZO – oraz czarno-czerwono-złoty okrąg. Wskazuje on, iż jest to wysokiej jakości niemiecki produkt, stworzony w oparciu o wieloletnie doświadczenie i tradycję, sięgające roku 1888.

Nowe etykiety umożliwiają marce Glasurit dostosowanie wyglądu opakowań do nowej szaty graficznej marki, odnowionej aktualnie po dziesięciu latach. Pomimo tych zmian wiele rzeczy pozostało takimi jakie były – dla przykładu, etykiety z tyłu opakowań i kolorystyka umożliwiające użytkownikom szybkie rozróżnienie pomiędzy grupami produktów i obszarami zastosowania. Nie trzeba dodawać, że formuła i niezwykła jakość produktów, które cieszą się uznaniem klientów na całym świecie, pozostały nietknięte.

Źródło: Informacja prasowa BASF

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę