MAHLE Aftermarket otwiera wirtualny warsztat

MAHLE Aftermarket otwiera wirtualny warsztat MAHLE Aftermarket

MAHLE Aftermarket otwiera wirtualny warsztat, który jest jednocześnie centrum szkoleniowym w zakresie części zamiennych, diagnostyki akumulatorów, kalibracji, klimatyzacji i serwisu oleju przekładniowego.

 

  • Wirtualne centrum szkoleniowe działa w zakresie części zamiennych, diagnostyki akumulatorów, kalibracji, klimatyzacji i serwisu oleju przekładniowego
  • W intuicyjny sposób, całodobowo można uzyskać informacje na temat produktów MAHLE Aftermarket do wszystkich typów napędów
  • Wirtualny warsztat umożliwia bezpośrednie przekierowanie użytkownika do stale rosnącej oferty MAHLE Aftermarket, a także do partnerów handlowych

Dzięki nowemu wirtualnemu warsztatowi MAHLE Aftermarket umożliwia całodobowy dostęp do informacji o produktach dla konwencjonalnych i alternatywnych układów napędowych. Firma tworzy w ten sposób wirtualne centrum szkoleniowe w zakresie części zamiennych, diagnostyki akumulatorów, kalibracji, klimatyzacji i serwisu olejów do przekładni. Ponadto wirtualny warsztat zawiera przydatne informacje na temat szkoleń, a także bezpośrednie linki do wielu innych cyfrowych ofert informacyjnych, stale rozwijanych przez MAHLE. W razie potrzeby może również skierować użytkownika do partnerów handlowych.

Nowa oferta MAHLE Aftermarket jest dostępna  jest TUTAJ.

– Dzięki wirtualnemu warsztatowi stworzyliśmy kolejny element naszej obszernej oferty informacji cyfrowych, aby sprostać rosnącym zapotrzebowaniom warsztatów na informacje i szkolenia. Tutaj prezentujemy całą naszą gamę produktów bezpośrednio na pojazdach – powiedział Olaf Henning, członek MAHLE Komitet Zarządzający i dyrektor jednostki biznesowej Aftermarket.

MAHLE dynamicznie rozwija ofertę cyfrową dla niezależnych warsztatów i sprzedawców detalicznych. Wyposażenie warsztatowe MAHLE może być aktualizowane bezprzewodowo i może uzyskać dostęp do serwerów producenta np. w zakresie bramek bezpieczeństwa. Cyfrowa oferta MAHLE Aftermarket obejmuje rozwiązania e-commerce, usługi informacyjne i wsparcie w zakresie zagadnień technicznych, a także wirtualne prezentacje targowe.

Źródło: MAHLE

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę