Liqui Moly podsumowuje ubiegły rok

W ciągu ostatnich 12 miesięcy największy wzrost sprzedaży firma odnotowała w grupie olejów syntetycznych o lepkościach 5W-30 i niższych.
Coraz większa świadomość użytkowników edukacja klientów, przyczyniły się do znaczącego wzrostu sprzedaży dodatków oraz profesjonalnej chemii serwisowej. Dzięki temu Liqui Moly udało się uzyskać aż 44 % wzrostu rok do roku. Jak podkreśla firma, sukces nie byłby możliwy, gdyby nie ciężka praca i zaangażowanie kluczowych partnerów, dla których od stycznia 2016 roku przygotowała nowe umowy marketingowe. Od początku zeszłego roku zasady i przebieg akcji promocyjnych z każdym dystrybutorem ustalany jest indywidualnie.
W nadchodzącym roku Liqui Moly nie zamierza osiąść na laurach i już na samym początku uruchamia infolinię techniczną, a w ciągu roku planuje stworzenie sieci warsztatów Liqui Moly Pro-Line serwis.
Źródło: Liqui Moly