Krzysztof Hołowczyc wspiera akcję Breck

Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych, trzykrotny mistrz kraju, mistrz Europy oraz zdobywca 3. miejsca w Dakarze został ambasadorem polskiej marki klocków hamulcowych Breck. W ramach zawartego porozumienia sportowiec użyczy swojego wizerunku na potrzeby działań reklamowych, marketingowych oraz PR.
Zaangażowanie ambasadora jest początkiem, a zarazem kluczowym elementem nowej strategii promocyjnej marki Breck. W pierwszej fazie działań szczególny nacisk zostanie położony na podkreślenie atutów systemu Compress Control, który gwarantuje, że każdy z wyprodukowanych klocków hamulcowych oferuje identyczną, wysoką jakość.
Marka współpracuje obecnie z 10 tysiącami warsztatów samochodowych, a w swoim portfolio posiada ponad 380 produktów dostosowanych do różnych modeli samochodów. Jednocześnie zatrudnieni w zespole badawczo-rozwojowym specjaliści nieustannie pracują nad nowymi referencjami. Każda z nich przed rozpoczęciem regularnej produkcji musi spełnić wysokie normy jakościowe, znacznie przekraczające ogólnie przyjęte standardy. W rezultacie każdy użytkownik produktów Breck ma świadomość, że zamontowane w jego pojeździe części gwarantują maksymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa.
- Jako kierowca rajdowy zawsze przykładam najwyższą wagę do umieszczanego w moich samochodach sprzętu. Wielokrotnie obserwowałem, jak właściwy dobór poszczególnych części przesądza o sukcesie lub porażce nawet najlepszych zawodników. Możliwość poznania z bliska procesu produkcji oraz wyniki przeprowadzanych testów potwierdziły moje przekonanie, że klocki Breck zapewniają wysoką jakość i dlatego z czystym sumieniem polecam je znajomym – komentuje Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Breck.
Źródło: Breck