Glysantin®: 85-lecie produkcji.

Glysantin®, oryginalny produkt firmy BASF w formie płynu chłodniczego dla przemysłu motoryzacyjnego, obchodzi jubileusz 85-lecia produkcji.
Nowy wygląd, nowe technologie, nowe rynki
W ramach obchodów rocznicy marka Glysantin® prezentuje się w nowym świetle, przechodzi lifting i prezentuje nowego menedżera marki. „Ponieważ baza naszych klientów rozszerza się w skali globalnej, stwierdziliśmy że nasza marka powinna odzwierciedlać ten trend” – wyjaśnia Mark Royal, menadżer marki Glysantin®. „Mając to na uwadze, w ramach odmłodzenia marki postanowiliśmy zdigitalizować maskotkę produktów Glysantin® - psa (Glysa). Pomogło to w ożywieniu wizerunku w oczach globalnej grupy docelowej. Po sukcesie w Europie, Glysantin® podbija teraz również rynki azjatyckie”.
Aby fani produktów Glysantin® mogli być na bieżąco z wszelkimi informacjami, odświeżono także wizerunek marki w Internecie.
Przeprojektowano stronę internetową www.glysantin.com, która jest teraz bardziej przejrzysta i użyteczna, np. została dostosowana do urządzeń mobilnych (w układzie responsywnym). Portale społecznościowe, takie jak Facebook, czy Twitter zostały również zintegrowane w ramach nowej platformy.
Obchody przez cały rok
Glysantin ® zorganizuje szereg imprez w trakcie jubileuszowego roku. „Podczas targów, kampanii reklamowej, czy też innego wydarzenia promującego markę w Europie i na świecie, ludzie będą mieli okazję przekonać się jak zmienił się wizerunek Glysantin®” – wyjaśnił Royal. „Strona internetowa stanowi doskonałe źródło informacji, w którym można będzie na bieżąco śledzić wszystkie wydarzenia”.
Jubileusz przypadający w tym roku jest okazją zarówno do świętowania niezwykłej historii marki, ale także do określenia przyszłych celów. Glysantin® będzie nadal umacniać swoją pozycję lidera na rynku europejskim, ale jednocześnie zamierza zaistnieć na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Rosja i Indie.
Więcej na stronie: www.glysantin.com