FAURECIA i HELLA tworzą Grupę FORVIA

Forvia
8.2.2022
Reklama
Reklama

Faurecia i HELLA ogłosiły nazwę nowo połączonej Grupy FORVIA, utworzonej po pomyślnym zakończeniu przejęcia pakietu kontrolnego akcji HELLA przez Faurecię.

Patrząc w przyszłość i nieustannie angażując się w transformację mobilności na drogach, FORVIA to ruch i niezbędna zwinność, jak również zaangażowanie, pewność i działania nowo połączonej grupy.

Reklama

FORVIA daje wyjątkowe możliwości do rozwoju i czerpania korzyści ze strategicznych kierunków przekształcających przemysł motoryzacyjny. Jej wizja przyszłości opiera się na czterech filarach: bezpieczeństwie, zrównoważonym rozwoju, zaawansowanych rozwiązaniach i doświadczeniach dostosowanych do potrzeb klienta.

– Jesteśmy FORVIA! Nowa nazwa odzwierciedla podstawowe elementy naszych marek Faurecii i HELLI, a także oddaje ich wspólny cel – inspiruje mobilność. Grupa reprezentuje 150 000 utalentowanych osób w ponad 40 krajach zainspirowanych jedną wizją, mówiących jednym głosem i pracujących jako jeden zespół. Jako FORVIA kształtujemy bezpieczną, zrównoważoną, zaawansowaną i dostosowaną do potrzeb mobilność dla dzisiejszych i przyszłych pokoleń – oświadcza Patrick Koller, dyrektor generalny firmy Faurecia.

– FORVIA doskonale oddaje ścisłą współpracę Faurecii i HELLI. Nazwa ta ucieleśnia najważniejsze aspekty, które zawsze wyróżniały obie firmy takie jak: dynamizm, wizja, pasja, orientacja na rozwiązania, bliskość z klientem i duch wspólnoty. Jednocześnie FORVIA jest wyraźnym sygnałem nowego startu we wspólną przyszłość – dodaje Rolf Breidenbach, dyrektor generalny firmy HELLA.

Reklama

Faurecia i HELLA będą nadal działać jako dwie niezależne spółki prawne, ściśle współpracując w celu stworzenia trwałej wartości dla wszystkich zainteresowanych stron. A to wszystko dzięki rozwiązaniom technologicznym i synergiom generowanym w najlepszym interesie dla obu firm.

W ramach FORVIA przedsiębiorstwa zachowają swoje nazwy prawne tj. Faurecia i HELLA. Będą one komunikowały się pod nazwą FORVIA jako nazwą parasolową, a ich produkty będą nadal wprowadzane na rynek i dystrybuowane pod ich obecnymi markami.

Źródło: FORVIA

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama