Czterech partnerów i nowa odsłona programu proPoints

Czterech partnerów i nowa odsłona programu proPoints ZF Aftermarket

HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA łączą siły w ramach wspólnego programu lojalnościowego, oferując jeszcze więcej możliwości.

 

  • Czterech silnych partnerów, dziewięć marek produktów i jeden wspólny program lojalnościowy
  • Uczestnicy programu lojalnościowego mogą zyskać teraz więcej punktów, kupując produkty marek, które w ponad 70% pokrywają zapotrzebowanie warsztatów na części zamienne
  • W ramach oferty programu proPoints na warsztaty czeka wiele atrakcyjnych nagród oraz promocji

Powiązane firmy

Clarios Poland Sp. z o.o.
HELLA Polska Sp. z o.o.

ZF [pro]Points, należący do tej pory do ZF Aftermarket, będzie kontynuowany w nowej odsłonie jako program lojalnościowy proPoints. Projekt ten to owoc współpracy czterech zaufanych partnerów – firm HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA. Nowy program umożliwi zbieranie punktów za zakupy produktów aż 9 marek i będzie w pełni zautomatyzowany, a katalog nagród znacznie wzbogacony. Program z sukcesem działa już na rynku niemieckim i austriackim, a od października 2022 r. dostępny jest również w Polsce.

Nowy program proPoints skierowany jest do niezależnych warsztatów samochodowych, zaopatrujących się w produkty marek partnerskich programu: HELLA, HELLA Pagid, NGK, NTK, SACHS, LEMFÖRDER, TRW, ZF i VARTA. Zarejestrowani uczestnicy będą mieć możliwość zbierania punktów za zakup produktów z oferty partnerów u dystrybutorów biorących udział w programie.

HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA łączą siły w ramach wspólnego programu lojalnościowego proPoints
HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA łączą siły w ramach wspólnego programu lojalnościowego proPoints. Źródło: ZF Aftermarket

Zbieranie punktów w programie proPoints będzie opierać się na bardzo prostych zasadach. Pierwszy krok to rejestracja warsztatu na stronie internetowej www.propoints.pl. W trakcie rejestracji uczestnik wybiera do 5 autoryzowanych dystrybutorów, u których zaopatruje się w produkty marek partnerskich programu. Punkty za zakupy dokonane u wskazanych dystrybutorów będą przeliczane i aktualizowane automatycznie. Proporcjonalnie do wartości zakupów, będzie to
25 punktów za każde 500 złotych obrotu netto. Warto również zaznaczyć, że w ramach rozwoju programu proPoints partnerzy planują liczne promocje oraz stałe rozszerzanie oferty nagród o nowe, ciekawe pozycje.  

Korzyści płynące z programu proPoints

Uczestnicy programu za pośrednictwem portalu internetowego mogą w prosty sposób wymienić zebrane punkty na atrakcyjne nagrody. Szeroka gama produktów przygotowanych specjalnie dla warsztatów umożliwi każdemu z zarejestrowanych wybór nagród z szerokiej puli, w tym m.in.: sprzęt AGD, produkty wyposażenia warsztatowego, sprzęty biurowe, elektronika, zabawki, elementy dekoracyjne i wyposażenia wnętrz, nagrody specjalne od partnerów oraz materiały reklamowe, a także bogaty wybór dedykowanych voucherów. Uczestnicy programu w dowolnym momencie będą mogli sprawdzić stan i termin ważności zebranych punktów, a także wybrać najkorzystniejsze nagrody.

klucz płaski w ręce mechanika w warsztacie
Uczestnicy proPoints w ramach programu mogą kupować produkty 9 różnych marek, które pokrywają ponad 70% zapotrzebowanie warsztatów na części zamienne. Źródło: ZF Aftermarket

Wsparcie dla niezależnych warsztatów

– Cieszymy się, że dzięki współpracy możemy zaoferować partnerom warsztatowym jeszcze atrakcyjniejszy program lojalnościowy. W ramach rozwoju programu, w przyszłości chcielibyśmy przedstawić także szeroki wybór wsparcia bezpośredniego dla warsztatów w formie szkoleń, profesjonalnej odzieży roboczej i akcesoriów niezbędnych w codziennej pracy mechanika – wyjaśniają partnerzy HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA. – Priorytetem naszej współpracy w ramach programu proPoints jest również docenienie naszych Klientów, ich zaangażowania oraz zaufania, jakim darzą produkty naszych marek.

Celem programu proPoints jest maksymalizacja korzyści dla warsztatów - z silnymi markami, wysokiej jakości produktami od producentów OE oraz najwyższej klasy usługami dla warsztatów.
Celem programu proPoints jest maksymalizacja korzyści dla warsztatów – z silnymi markami, wysokiej jakości produktami od producentów OE oraz najwyższej klasy usługami dla warsztatów. Źródło: ZF Aftermarket

Celem programu proPoints jest maksymalizacja korzyści dla warsztatów poprzez zapewnienie im najlepszego wyposażenia i motywacji do rozwoju – z silnymi markami, wysokiej jakości produktami od producentów OE oraz najwyższej klasy usługami dla warsztatów.

Tak kompleksowa oferta pozwoli warsztatom spełnić ich zapotrzebowanie na części wykorzystywane w codziennej pracy, przyczyniając się jednocześnie do optymalizacji czasu, dzięki korzystaniu z jednego programu obejmującego ofertę produktów aż dziewięciu marek.

Źródło: ZF Aftermarket

Tagi artykułu

autoExpert 11 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę