Castrol wprowadza spersonalizowane wsparcie techniczne dla serwisów i klientów indywidualnych
Castrol wprowadza nowe, bezpłatne wsparcie techniczne, które umożliwia serwisom i klientom indywidualnym w Polsce komunikowanie się z wyspecjalizowanym zespołem ekspertów ds. technicznych, przeszkolonych pod kątem udzielania porad i rozwiązywania zapytań.
- Castrol wprowadza nową, opartą na sztucznej inteligencji usługę wsparcia technicznego w wielu językach.
- Castrol zapewnia serwisom bezpłatny dostęp do wyspecjalizowanych przedstawicieli działu obsługi klienta, którzy mogą udzielać odpowiedzi na różnorodne pytania techniczne.
- Zapewniony w ten sposób dostęp do wiedzy technicznej Castrol ma na celu zwiększenie zadowolenia klientów z obsługi.
- W programie pilotażowym 87% zapytań zostało rozstrzygniętych w ciągu 24 godzin.
Nowa usługa będzie dostępna dla aktualnych i przyszłych klientów Castrol, niezależnych i autoryzowanych serwisów, dystrybutorów, sprzedawców detalicznych oraz serwisów partnerskich w całej Polsce. Zapewni ona bardziej spersonalizowaną obsługę klienta na wyższym poziomie. Technicy Castrol będą bezpłatnie dostępni przez osiem godzin dziennie, pięć dni w tygodniu. Można się z nimi kontaktować pod adresem e-mail: PolandTechInfo@castrol.com.
W trakcie programu pilotażowego nowej usługi wsparcia technicznego przedstawiciele Castrol udzielili odpowiedzi na 87% wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin.
Usługa wsparcia technicznego Castrol jest oferowana we współpracy z Teleperformance, firmą zapewniającą zarządzanie pozyskiwaniem klientów w wielu kanałach, obsługę klienta, wsparcie techniczne i inne usługi. Firma korzysta ze sztucznej inteligencji, aby zapewniać obsługę w wielu językach, dzięki czemu użytkownicy mogą się kontaktować z zespołem wsparcia technicznego w swoim języku ojczystym na całym świecie. To rozwiązanie sprawia, że usługa jest dostępna dla wszystkich.
– Nasze produkty powstają w oparciu o zaawansowane składniki i są opracowane tak, aby zapewniać najwyższy poziom wydajności, dlatego naturalne jest, że niektórzy nasi klienci i partnerzy handlowi będą chcieli w pełni zrozumieć korzyści z ich używania oraz dowiedzieć się, jak najlepiej je stosować – wyjaśnia Federico Bindi, kierownik ds. usług technicznych w regionie EMEA w Castrol Europe. – Nowa usługa jest łatwo dostępna i zapewnia krótki czas reakcji – zgodnie z naszą ofertą wartości marki. Mamy nadzieję, że okaże się ona przydatna dla serwisów i konsumentów.
Źródło: Castrol