Castrol bliżej warsztatów

3.3.2016

Firma angażuje się w nowy projekt, w którym będzie wspierać warsztaty niezależne.

W ramach kampanii wszystkie niezależne warsztaty w wybranym regionie są odwiedzane przez terenowych doradców techniczno-handlowych, którzy prezentują najnowsze rozwiązania i technologie w zakresie środków smarnych, ofertę produktów Castrol oraz możliwości współpracy. Akcja pozwoli na budowanie bezpośrednich relacji, zwiększenie świadomości marki i przewagi konkurencyjnej oraz obecności marki Castrol w niezależnych punktach naprawczych. Do tej pory odwiedzono blisko 800 warsztatów w województwie podkarpackim, a w ponad 200 przeprowadzono szkolenia.

Reklama

- Tego typu działania są bardzo przydatne. Sprzedawca może zaznajomić się z produktem i wyrobić sobie na jego temat opinię, dzięki czemu będzie umiał potem odpowiednio doradzić klientowi – mówi Ryszard Gwóźdź z warsztatu JBJ w Jarosławiu. - Klienci rzadko kiedy dysponują szczegółową wiedzą na temat olejów i zazwyczaj zdają się na doradztwo sprzedawcy – dodaje.

Dlatego bardzo ważne jest, aby pracownicy stacji obsługi pojazdów posiadali możliwie szeroką wiedzę o olejach i silnikach, a także potrafili udzielić konsumentowi informacji na temat środków smarnych i doradzić mu najlepszy produkt do jego pojazdu. Badania przeprowadzone na zlecenie Castrol pokazały, że odpowiednio przeszkolony personel to klucz do sukcesu warsztatu samochodowego. Wśród cech pracowników szczególnie pożądana jest rzetelność i doświadczenie, a także umiejętność doradzenia klientowi oraz znajomość nowoczesnych technologii.

Reklama

Źródło: Castrol

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę