Brembo na czele rankingu "Best Brand"

Czytelnicy niemieckich magazynów poświęconych samochodom i motocyklom kolejny raz wybierali najlepszy produkt na rynku motoryzacyjnym.
"Auto Bild" opublikował wyniki najnowszego sondażu przeprowadzonego wśród czytelników. Wynika z niego, że 68% z ponad 70.000 głosujących uznaje Brembo za zdecydowanie najlepszą markę wśród producentów hamulców. Ten rewelacyjny wynik to efekt dokonań marki w sportach motorowych, które Brembo przenosi do samochodów cywilnych.
Entuzjaści sportów motocyklowych uważają także , że siłą napędową Brembo są technologiczne innowacje w dziedzinie hamulców. Aż 45.707 czytelników magazynu "Motorrad" doceniło najwyższą wydajność i jakość klocków hamulcowych Brembo. Brembo zwyciężyło zdobywając 77,8% głosów i to już ósmy raz z rzędu.
Do głosowania na najlepszą markę w branży motoryzacyjnej zaproszono też czytelników "Autozeitung" - 26% z 19.419 głosujących wybrało tarcze Brembo najlepszym produktem. "Auto Motor und Sport" - najbardziej popularny magazyn niemiecki - także tradycyjnie przeprowadził wybory. Aż 66,5% z 115.000 głosów oddano na Brembo. W porównaniu z wynikiem zeszłorocznym to o 1,5% więcej.
Jeszcze bardziej przekonujący jest werdykt przyznający nagrodę Tuning Award 2013. W głosowaniu zorganizowanym przez magazyn "Swiss Auto Illustrierte" aż 81,1% z oddanych głosów (1100 glosujących) to głosy na rzecz sportowych hamulców Brembo.
Ten wielki sukces świadczy o popularności i uznaniu marki, a dla Brembo jest to potwierdzenie, że strategia działania firmy jest właściwa - Brembo nadal koncentruje się na poszukiwaniu jak najlepszych rozwiązań w dziedzinie niezawodności, bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
Więcej informacji na stronie www.brembo.com







