Firma Brembo prezentuje nowoczesne rozwiązanie, które jest zgodne z normą Euro 7. Będzie ono dostępne dla jeszcze szerszej grupy samochodów.
Na zaproszenie firmy ZF redakcja autoEXPERTa odwiedziła nowoczesny zakład wrocławski. Powstają tu zaawansowane technologie bezpieczeństwa dla pojazdów użytkowych.
Hamowanie rekuperacyjne w samochodach elektrycznych i hybrydowych nie tylko maksymalnie wykorzystuje dostępną energię, ale także znacząco zmniejsza zużycie tradycyjnego układu hamulcowego.
Dzięki rozszerzeniu serii innowacyjnych rozwiązań Beyond, Brembo, specjalista w dziedzinie układów hamulcowych, realizuje swoją misję na rzecz rozwoju nowej mobilności.
TMD Friction świętuje 100. urodziny swojej marki Bendix obecnej na niezależnym rynku części zamiennych.
Przemysław Przymuszała, Area Sales Manager firmy TMD Friction, do której należy marka Textar, przedstawia najważniejsze wskazówki dotyczące udanej wymiany hamulców.
Firma BASF rozpoczęła budowę fabryki glikoli metylowych (MG) w kompleksie przemysłowym w Zhanjiang, Chinach. Nowy zakład, o przewidywanej wydajności 46 000 ton rocznie, został zaprojektowany w odpowiedzi na szybko rosnące zapotrzebowanie na płyny hamulcowe w regionie. Planuje się uruchomienie zakładu pod koniec 2025 roku.
W warsztacie samochodowym, gdy pojawia się temat naprawy zacisków hamulcowych, pojawiają się też pytania: czy warto przystąpić do regeneracji tych elementów czy może lepiej zdecydować się na zakup nowych?
Przychody w 2023 r. wzrosły do 3.849,2 mln euro, wzrost o 6,1% w porównaniu z 2022 r.; EBITDA na poziomie 665,8 mln euro; zysk netto wzrósł o 4,2% do 305 mln euro. Propozycja dywidendy dla Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy: 0,30 euro na akcję.
Firma technologiczna ZF zaprezentowała swoje innowacyjne portfolio technologiczne ponad 600 przedstawicielom około 40 chińskich producentów samochodów podczas spotkania z klientami „Next Generation Mobility Days” w Szanghaju.
Podczas ZF Next Generation Mobility Day w Szanghaju firma ZF po raz pierwszy zaprezentowała nowy, całkowicie elektromechaniczny układ hamulcowy. Siła hamowania jest generowana na każdym kole przez silnik elektryczny, tj. bez układu hydraulicznego i płynu hamulcowego.
W dynamicznie rozwijającym się świecie motoryzacji innowacjom podlegają poszczególne elementy samochodów. Przełomem technologicznym są np. hamulce pozbawione tradycyjnych układów hydraulicznych.
Kierowcy na ogół przypominają sobie o przewodach hamulcowych w momencie ich uszkodzenia. To poważny błąd.
Firma AISIN nieustannie wzbogaca swoją ofertę produktów hamulcowych pod znaną na całym świecie marką ADVICS, aby sprostać wymaganiom rynku.
Do 30 września 2020 r. w ramach akcji sprzedażowej Textar mechanicy mogą ubiegać się o udział w wyjątkowym evencie szkoleniowym Textar Brake Clinic, który odbędzie się 16 października 2020 r.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?