Żywioły głównym tematem kalendarza Inter Cars 2016
Inter CarsTo już dziesiąta edycja popularnego kalendarza Inter Cars.
Obrazy użyte w najnowszym kalendarzu to efekt niebanalnej sesji zdjęciowej. Bohaterkami czterech żywiołów są piękne kobiety, które w zmysłowy sposób podkreślają piękno. Każda kolejna karta jest zapowiedzią zupełnie innego spojrzenia na dobrze nam znane zjawiska - wody, ognia, wiatru i ziemi.
Znakomity fotograf Voyo Bąkiewicz, z którym Inter Cars współpracuje od kilku lat, dostał tym razem nie lada wyzwanie. Został poproszony o wykonanie sesji o różnorodnej scenerii w warunkach studyjnych. - Szczególne wyrazy uznania należą się dla modelek, które brały udział w scenach z ogniem – Marty i Zuzy. – komentuje Bąkiewicz po sesji zdjęciowej. – Ogień był jak najbardziej prawdziwy a modelki musiały wykazać się nie lada odwagą i zachowując zimna krew w aktorski sposób zagrać swoje role.
Kalendarz 2016 został opatrzony nowym logotypem Inter Cars, którego premiera odbyła się podczas, obchodzonego na Stadionie PGE Narodowym, Jubileuszu 25-lecia firmy. Jak co roku wydawany jest w bardzo dużym nakładzie bliskim 30 000 egzemplarzy. Podobnie jak w latach ubiegłych będzie dystrybuowany poprzez filie Inter Cars w kraju i za granicą. Do uczestnictwa w jego wydaniu Inter Cars, tradycyjnie już, zaprosił kluczowych dostawców: SKF, Contitech, Bosch, Castrol, Comma, TRW, Febi, Federal Mogul i Lumag.
Wkrótce odbędzie się oficjalna prezentacja całego kalendarza, po której rozpocznie się dystrybucja wśród klientów Inter Cars.
© Inter Cars
© Inter Cars
© Inter Cars
© Inter Cars
© Inter Cars
© Inter CarsŹródło: Inter Cars







