Zdaniem EXPERTa: Wojciech Jagodziński, Dyrektor Handlowy Wyposażenia Warsztatów i Akcesoriów w Inter Cars
Raven MediaPoznaj zdanie EXPERTa: Wojciech Jagodziński, Dyrektor Handlowy Wyposażenia Warsztatów i Akcesoriów w Inter Cars.
Proces certyfikacji SERMI, choć nie jest specjalnie skomplikowany, może jednak przysporzyć pewnych problemów właścicielom warsztatów, a z pewnością zabierze cenny czas. Dlatego też firma Inter Cars oferuje kompleksowe wsparcie swoim partnerom w uzyskaniu tego certyfikatu.
– Pomagamy w przygotowaniu do certyfikacji SERMI, dostarczamy sprzęt i wiedzę, organizujemy szkolenia oraz oferujemy usługę zdalnej diagnozy z użyciem narzędzi OEM (oferta Repairify – AS-TECH w Inter Cars) – mówi Wojciech Jagodziński, dyrektor handlowy wyposażenia warsztatów i akcesoriów w Inter Cars. – Wspieramy warsztaty niezależnie (zarówno w zakresie hardware’u, jak i legislacji), nie ograniczając dostępu do usług, a wręcz przeciwnie.
Według Wojciecha Jagodzińskiego SERMI może być punktem wyjścia do budowania głębszych relacji z warsztatami, które chcą rozwijać ofertę o usługi zabezpieczeń (np. kodowanie kluczy, sterowniki immobilizera).
– Dla wielu to nowość, dlatego wspieramy warsztaty sprzętowo, szkoleniowo i formalnie, stając się realnym partnerem technologicznym – dodaje specjalista z Inter Cars.









